Fabjona POV:
U fsheha ne bahce me shpresen se nuk me gjente,por gabim. Mendimet e mia gabuan. Ai me gjeti.
-Mendove se do te ikje prej meje?-pyeti ai.
-Idiot zhduku...-thash une nderkohe qe ai bente hapa para ndersa une mbrapa/
-Pra...-tha ai.
-Pra...?-thash une dhe vura re se isha bere njesh me murin.
-Si ndihesh tani qe nderruam vendet?
-Une...ndihem shume keq. Shtyhu pak me tutje te lutem eshte shume vape ketu Devit me merret fryma. Uffff...-thash une qe ndihesha ne siklet. Ne te vertet sa here qe ai me afrohej ndihesha ne siklet me dridheshin kembet dhe zemra do dilte nga vendi. Ahh sikur te me binin te fiket te me kapte.
-Oh vertet?! Cudi se ketu ska as zjarr si une qe ndodhesha mes flakev.
-"Ndoshta ti je zjarri im qe me ngroh dhe djeg"-mendova une dhe thash-Ndoshta eshte faji i vetem i rrobave qe kam veshur se me duket se jam veshur pak trash.
-Mua sme duket ashtu. Je veshur shume holle madje mund te ftohtesh.
-"Oiii si merakoset per mua kyy"-mendova une dhe pash veten. Ne fakt nuk isha veshur trash. Kisha veshur nje pal pantallona te shkurtra roze me nje kanatiere me bark perjasht dhe kanatjerja kishte ngjyre te madhe me nje zemer te kuqe ne mes.-Ne fakt kam vape prap-thash une.
-Ok hiq dicka-tha ai duke me pare ne sy e duke qeshur.
-Idiot-thash une dhe i gjuajta shpulle por lehte .
-Ne rregull me fal,fola keq ishte gabimi im ky-thha ai te pakten u tregua njeri e jo gorrill.
-Praa mund te te gjuaj dhe nje shpull tjeter meqe e kishe gabim?-pyeta une.
-Owww pse u hap porti keshtu?
-Ndoshtaa...
-Ku do te ta bej hallven?-pyeti ai duke qeshur ndoshta i kishte ardhur ne mendje fragmenti kur i thash per hallven.
-Te surrati jot qe e ke si gorrill dhe syte e tu qe te percasin ishallah-thash une.
-Syte e tu...-tha ai duke me pare ngultazi ne syte e mi. Ngjante sikur ishte i dehur dhe i magjepsur pas tyre dhe po zhytej ne brendesine e ketyre syve te jeshilta qe i mban nje person me zemer te paster qe normalisht jam une ne kete rast.
-Cfare kane syte e mi?-pyeta une.
-Jane...jane magjepses-tha ai dhe ndjeva se instiktivisht ne fytyre mu shfaqe nje buzeqeshje.
-Praa...si jane marredheniet e tua me ate..."plazhin"...dmth me Flavian? Besoj se je i lumtur qe eshte kthyer ne shqiperi. Nuk do jesh me ai cunn qe ngacmon...uhhmm...gocat dhe...-ai u afrua me teper thuaj se hundet tona u ceken.
-Ti flet shume te mbyllet ndonjehere goca ty?-pyeti ai dhe aty u acarova... Hiii si guxon ai debili,idioti,gorrilla te me thot kete gje mua...
-Kurre,asgje nuk mund te ma...-dhe ndodhi dicka qe nuk e prisja...ai me puthi.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...