-KETLINNNNNN...-bertiti Fabi e acaruar edhe pse pergjumesht te pakten nuk kishte fjetur me fustan si puna ime me kishte marre pizhamat...Prit pak prit...Pizhamat e mia?! Si ka mundesi?
-Pppp....poo? Mirgjes o kendez-thash une dhe buzeqesha mezor.
-Kendezin ta tregoj une ty madje mire ta tregoj majmunke...-shau shoqja dhe u ul e nevrikosur ne karrigen e zez e te shnderriteshme.
-Fabi...My Piti...kendezi im i megjesit...nutellka ime...Dvd ime e preferuar me filma...
-Mjaft tani,nuk dua te te degjoj pas asaj qe me bere dje...-tha Fabi duke marr nje fete buke dhe duke e lyer me Nutella.
-Pff po cfare ka ndodhur dje se nuk e mbaj mend une-tregova te verteten.
-Cfareeee? Gjithe ato gjera qe me bere ti mua dhe nuk e mban mend? Genjen dhe shume madje...genjeshtrare e vockel.
-Pitt un po flas te verteten tani nuk po tallem-thash une dhe u ula prane saj duke futur lugen brenda ne nutella dhe ajo me shikoj sikur do tme vriste...-Cfare? Ahh poo poo me fal eshte prona jote.
-Une ty do te hemm mmhhe-nuk foli tjeter gje por thjesht futi ne goje buken me nutella dhe po e hante me inat te madh.
-Jepi pra...jam kurioze shume tani-tha Stefi dhe Soni qendronte aty me syte e hapur si poc per te qeshur sadopak me gabimet e mia.
-He pra jepii Fab dua te di se cfare kam bere-thash une.
-Mire ja ta tregoj une ty se ca ke bere mbreme...KE BERE GABIME TE MEDHAJA ZONJUSHE...-tha Fabi e cila filloj te rrefente gabimet e mia.
Flashback and Fabi POV:
Ketlin filloj te pinte e te pinte aq shume saqe shkaterroj torten me te bukur qe un mezi prisja ta haja pastaj do fillonte katastrova "Fjetja me Devin". Nuk e dija se si do tja beja por duhet ta gjeja nje zgjidhje te pakten sa mos te fleja me te kur nje moment Ketlin mbyll ne banje Enean me Suelen...dhe ne me vrap prej hallit u futem ne dhomen e mamit dhe babit te Ketlines.
-Pra do i bejme me nipa dhe mbesa? Ata po presin...-tha Devi duke mu afruar shume afer.
-Ehh...zhduku tutje budall ka mundesi? Pfff ben vap-thash,e shtyva dhe leviza tutje .-Na ka mbyllur ketu?-e pyeta serisht duke u ulur ne krevat.
-Prit ta provoj...-tha Devi dhe e hapi deren.-Ja e sheh vete...-tha Devi dhe u ul ne krevatin aty.
-Cfare dreqin po ben?
-Po ulem?
-Jo jo ti do ulesh dhe do shtrihesh pertok.
-Me fal te mora gje leje ty?
-Ishte faji yt ky se ne nuk do flenim bashk ne qofte se ti nuk do ta hajde Nutellen.-thash e sigurt.
-Epo eshte faji yt as ti sduhet ta kishe ngrene.-ma ktheu ai.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...