Sa me acaron wattpadi per arsyen e vetme sepse pjesa tjeter nuk mbaronte aty. Kisha shkruar me teper por wattpadi ma ka hequr dhe jam shume e zemeruar me kete. Mendoja se ishte pjesa e gjitha kur lexova ishte vetem gjysma e saj. Pff e urryeshme...
Nejse nisim nga fillimi tani😁😁-Po qe je anshtajni ti e di?-thash une.
-Mire meqe po e thua ti ashtu quaje-tha ai.
-Pse te quanin me emra te tjere ty?-pyeta une
-Ne fakt me therrisnin Shekspir-tha ai duke qeshur.
-Prit pak, ti shekspiri?!-thash une duke qeshur
-Pse s'dukem?
-Me fal, shekspiri ishte romantik dhe ti as qe i afrohesh atij-thash une duke i mberthyer kopsen e hapur te kemishes.
-Pra ti mendon qe une nuk jam romantik?-pyeti ai duke me pare me dyshim
-Pikerisht-thash une.
-Shume gabim zonjusha Valbona Mema. Mesa duket fllucka e sapunit nuk me paska njohur mire per 5 vite-tha ai.
-Pervec faktit qe je shume heroik dhe teper i mire nuk e kam mesuar ende qe qenke kaq romantik-thash une.
-Mire, hajde do te te tregoj ne pyll xhestin tim te pare romantik si dhe femijerine time si nje adventurjer i vogel-tha ai.
-Ti, adventurjer pfff -thash dhe nisa te qesh serisht.
-Ok hajde pra vishi shapkat te te tregoj-tha ai duke me dhene doren dhe ashtu dore per dore zbritem posht i tham atyre te hotelit qe e donim dhomen e pastruar dhe dreken gati e ne fund fare zbritem posht ku filluam te ecnim ne kembe.
Pas 20 min
I kishim lajmeruar miqt tane te dashur qe ishim arratisur drejt pyllit qe nuk ndodhej shume larg nga aty. Gjelberimi ishte gjeja me relaksuese dhe me e bukur. Ajo te linte pa fjale me madheshtine e saj.
-...pra ketu qendroja me kohe te tera kur deshiroja te pikturoja dicka-tha ai duke treguar se sa Pikaso kishte qene kur ishte i vogel.
-Hmmm une qendroja perball detit. Deti ishte muza ime-thash une.
-Dukesh qe e dashuron detin qe ne momentin qe nuk di not-tha ai duke qeshur.
-Deniz, qepe se e hoqa shapken dhe ta futa kokes-thash une duke qeshur.
-Dhe pastaj cfare do tjeter te dish?-pyeti.
-Pra per "romancen tende" zoti shekspir-thash une duke theksuar romancen.
-Pra zemer...-u degjua nje ze si i Fabit.
-Obobo Deniz eja ketu-thash une dhe ai u afrua.
-Cfare ke?-pyeti.
-Me duket se degjova Fabin-thash une.
-Okk-pershperiti ai.
-Cfare do bejme?
-Afrohu te te jap nje puthje-tha ai.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...