Ketlin POV:
Floket e mi te lagur i kapa tuc ne menyre qe uji mos te kullonte ne fustanin tim te sapo veshur. Dola para pasqyres dhe duke buzeqeshur mora kreherin nga aty dhe nisa te kendoja.
"Sonte kemi dasem, Ketlin do martojme, vajzen me te bukur sot do ta nderojme..."-fillova te perserisja te njejten fraze me vete gjithashtu duke kercyer ndersa degjova deren qe u hap dhe u mbyll
-Po po Ketlinen do ta martojme me Denizin qe te lumtur te nisin aventuren e tyre te jetes-degjova zerin e Denizit i cili rrotulloj celesin dhe mbylli deren.
-Ti nuk lejohesh te futesh ketu, nese e sheh nusen jep fat te keq-thash une duke imituar Stefin ndersa Denizi duke qeshur.
-Pra...-tha ai duke mu afruar.
-Mban era Lejla mos mu afro fare-thash une duke i ngritur kemben para si per te mbajtur distance.
-O zott c'je fiksuar-tha Denizi duke qeshur.
-Mbaje mend, une e ndjej qe ajo do bej dicka dhe do prishi dasem apo lumturine tone...-thash une e sigurt ne ndjenjen qe me perndiqte.
-Epo, per te hequr ate merakun tend Lejla fluturoj-tha ai.
-Fluturoj? C'do te thuash me fluturoj?-pyeta une.
-E hoqem qafe-tha ai dhe shtoj-tani nuk ke pse te behesh me xheloze.
-Une? Me fal me ke pare te behem une ndonjehere xheloze per ty? Jo, kshu qe mos shpik gjera-thash une duke dal para pasqyres dhe duke leshuar floket e mia te lagura te kapura tuc. Ngrita doren per te marr kremin tim te kacurrelave por Denizi ma rrembeu.
-Denizz...ma jep-bertita une ndersa ai vendosi doren e tij mbi buzet e mia.
-Shtttt nese na shohin bashke fillon karrateja-tha ai duke rrotulluar kremin tim te kacurrelave.
-Atehere mundesh te ma japesh kremin?-pershperita une.
-Patjeter...-pershperiti dhe ai pas meje dhe shkuar drejt deres dhe duke rrotulluar celesin.
-Deniz cfare dreqin po ben?-pershperita serisht duke ngritur nje vetull siper.
-Po shpetojme veten-tha Denizi dhe ne fytyre ju shfaq nje buzeqeshje.
-C'dreqin po thua?
-Hajde tani, mjaft me llafe po hajde te te rregullojme floket-tha Denizi.
-Opp op prit pak. Ti do rregullosh floket e mia? Pff Deniz, sevgili kocam (burre i dashur) asnje mashkull nuk i ka prekur floket e mia pervec Besnik parukierit.
-Sevgili eşim (gruaja ime e dashur)sot do te provosh duart e paruker Denizit-tha ai duke hedhur krem te duart e tij.
-Deniz,deshiron te dal si ato Poodle dogs?-pyeta.
-Eee ashtu te dalesh-tha ai duke vendosur duart ne floket e mia dhe duke i rregulluar ato me kujdesin me te madh te mundeshem.
-Shume bukur,s'qenke keq per te kujdesur per floket me kacube-thash une.
-Epoo kemi filluar te mesojme te jetojme me kacubet verdall dhe do vazhdojme te mesojme-me shkeli syrin ai ndersa mori tharesen e flokeve.
-Prit pak kete hap e bej une-thash une duke i marr tharesen e flokeve nga dora dhe duke vendosur difuzorin ne te.
Futa floket ne pjesen e difuzorit dhe duke shtypur butonin e ndezjes ndjeva valen e ngrohte te me pershkronte tere koken dhe tere trupin ama normalisht ajo nuk mund e krahasohej me ngrohtesine e perkujdesjes qe Denizi me dhuronte nga dita ne dite.
Ndjeja aromen e luleshtydhes qe kremi im percillte ne tere dhomen. Ndjeva floket e mia te cilat digjeshin dhe keshtu shtypa butonin per te fikur tharesen,nxorra floket nga difuzori dhe dola para pasqyres ndersa Denizi erdhi prane meje duke mori ere floket e mia.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...