Pjesa 26

280 19 117
                                    

-Aww...-po ankohej Jori dhe shikoja kemben e saj qe sa mezi e levizte e Joni po e "mbante" pak.

-Ca ka kjo me?-me pyeti Fabi.

-Se di po mund te mos afrohesh,dua t'i kap foto dhe nuk dua tna ve re.-thash une.

-Po bashkangjitem me mendimin tend-tha Fabi dhe te ndyja ndenjem urt e as ato nuk na vene re.

-A je me mire?-u degjonte zeri i Jonit paksa i shqetesuar.

-Mire...-foli vaket ajo dhe se cpati askush nuk e kuptoj por ra ne kraharorin e tij.

-Hiiii do ta puthiiii...-tha Fabi dhe kete po e thonte per Jonin.

-Jooo eshte heret.-thash une.

-Ahhh po sa bukur do te ishte te kishte nje puthje ne kete mes-tha Fabi.

-Shume...-thash une.

Joni e kapi Jorin tek krahu i saj dhe shikimi i tyre u kryqezua. Jori pa dashur vuri doren e saj ne kraharorin e tij dhe ai vuri doren e tij ne belin e saj. 

-PO PUTHE TANI MOS BENI ME NUMRA!-dhe kete e thash une se di c'pata por e nxorra e fola ndersa Fabi qeshi e uli koken duke u kthyer nga krahu tjeter.

-Ketlin!-thane te dy pernjehere te habitur.

-Obobo sa gjynahh qe me vje per veten time tani-thash une dhe hoqa syzet e diellit-Hello pretty couple.

-Sjemi couple-tha Jori duke u skuqur.

-Epooo si ma shpjegoni ate afrimin?-pyeta une si me dyshim.

-Ahhh po...-Jori nuk e dinte as vete se si i ishte afruar apo se si ishte afruar ajo.

-Po kishte nje qerpik dhe thash te benim ate lojen-tha Joni duke mos i ngecur goja.

-Pooosiii poossiii-thash une.

-Po Fabjonen ku e kam?-me pyeti.

-Jaa...-thash une e cila ia hoqa kapucin nga koka.

-Ckemiii cifti-tha per t'i ngacmuar.

-Ckemii FABII.-pershendeti me zor Jori.

-Po ju ku po shkoni?-na pyeti Joni.

-Ne po shkojme...-dhe sapo po e thoja Fabi me nderpreu.

-Perr plazh,te shohim zonen se kemi ndermend te marrim ca rreze teper-tha ajo  ndersa une e pash me habi.

-Ahhhh...-tha Jori.

-Po shume mire,-tha Joni i mendueshem dhe nje moment e mori doren e Jorit dhe na tha-Po sikur t'jua rrembej pak shoqen?

-Opppooo rrembeje,mbaje dite e nate...-thash une duke qeshur.

-Rrofsh-tha ajo duke qeshur i sikletosur dhe tha-Eja Jori,kemi pune.

-Po po...-tha ajo dhe ai e terhoqi ate perdore fiks si te ishin nje cift te fejuarish teper po teper te dashuruar.

-Mos tha gje qe kane pune?!-pyeta une e habitur.

-Po sic duket...-tha Fabi.

-Mos do behem teze?-e pyeta une serisht.

-Me nip do zoti-tha Fabi.

-Hajde sa me shpejt ishallah-thash une.

-Ne rregull ja qenkemi perballe dyqanit te Besimit dhe as qe nuk e kishim vene re-tha ajo.

-Ohh vertet sa shpejt-thash une dhe pash dyqanin e akulloreve perballe-po mire nuk do ta hame nje akullore para se te hyjme?

-Jooo...sot do mbash diet,do hash ne darke-tha ajo.

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now