Isha akoma ne gjumin tim te bukuris tashme asgje smund te me zgjonte... Ora ishte 07:15 dhe kjo ishte ora e katert pas tre oreve te tjera te cilat i kisha hequr sepse isha zgjuar pa e ditur une sic me thot edhe motra ime...
Ne vend te ziles sic e kane te gjithe te tjeret psh Alarm kisha vene nje nga kenget me me xhurme ne telefonin tim e cila ishte "Ozuna dhe Becky G Criminal"...
Kenga e cila me zgjonte ndonjehere me nje pozivitet te madh dhe kenga e cila me prishte nje enderr te bukur dhe me ngrite me nerva... Naa e urreja ate kenge kur prishte nje prej endrrave te mija te paarritshme...
Ngrita doren per te kapur telefonin dhe rash pertok... degjoj nje te qeshur...
-E marrte dreqi qe ne pike te mengjesit u vravaa...te rafte pika...krevat idiot,ore idiote...iu urrej ma shkaterruat jeten...-dhe vertet ato ishin te vetmet gjera te cilat me acaronin ne te shumtat e rasteve kur e qeshura shtohej akomaa dhe ishte mamaja ime...
-Ehh gjumashe,u zgjove? Je vone e di kete? Do te te lere drejtori jasht...-tha mami me zerin e saj te embel.
-O ma e kujt i plas te drejtori nji here ne pike te mengjesit...ika naten...-thash dhe u shtriva serisht,skisha nerva te merresha me asgje tjeter pervecse me gjumin "Dashurine time me shikimin e pare".
-Katlin!!!-beriti mami tani...
-HEEE?-fola si nje femije i lastuar i cili qendron me mamin e vet i zemeruar se nuk i bleu nje loder ose le te themi eshte ai momenti kur mami nuk te le nji here te ulesh rehat se sapo e ben proven ajo do te te ngarkoj nje pune tjeter.
-Je vone,ti do tre ore te rregullohesh per ne shkolle...-foli ajo qetesisht serisht por teper vone Katlina ishte kthyer nga krahu tjeter dhe e kishe zene gjumi duke gerhitur... (po ngrohte motorat se ska mundesi)
Mami ishte larguar para gjys ore ne pune ndersa babi qe ne oren 06:00...
Katlina nderkohe po shikonte nje enderr te cuditeshme...nje eskursion dhe ne nje vend qe as vete nuk po e dinte...thjesht po mbante mend se ishte me shoqet e saj te ngushta...
Kur degjohet perseri kenga ishte momenti kur Ozuna bertet si majmun ate pjesen Oww Oww Oww... dhe perseri endrra iku per fik.
U cua dhe pa oren 08:01 dhe pa akrepin e ores ne oren e murit e cila akoma levizte akrepin e sekontave me zhurme...
-Dreqi te marrte edhe ty te kisha manget...me shurdhoj kjo ore...urrej cdo gje...e urrej kete ore qe ben zhurm si traktor i prishur...-i gjuajta me jastik dhe ora ra posht me zhurm...-MOSSS ora e preferuar e mamit...Sa debile qe jam...po ia nxierr nervat ores se shkrete...mami tani do me bej varrin...e shkreta un si do tja bej...-thash dhe ashtu pergjumesht u ngrita nga krevati dhe nisa te mbledh copat e xhamit qe ndodheshin pertoke por me shpejtesi te madhe...-i mora ne dore nje nga nje dhe nderkohe u nisa per te marre nje qese te zeze per te futur ato xhama brenda saj... E mora qesen e hapa dhe i futa te gjitha kur serisht shoh nje cope teke te xhamit,shkoj drejt saj sikur te kisha kapur dicka te cmuar dhe e kap.-Eee sheehh te zuraaa...nuk me shpeton dot ti mua more vesht,mora thuaj...Qelbesire...-sapo e shau copen e xhamit dora u pre dhe nje pjese e vogel e saj u fut pak brenda... -Oiiiii doraa...aaaa-e tmerruar bertiti dhe motra u zgjua e alarmuar nga krevati.
-C'i ke bere dores mi debile?-shau ajo.
-AAAA mua me dhemb dhe ti akoma te nxe goja te flasesh...ka mundesi ta qepesh se do me lere drejtori jasht pastaj.
-Mire mire mos shiko-tha Roza dhe me mbylli syt me doren e saj sepse mua me ze gjaku dmth me bien te fiket. Ne fillim ndjeva nje dhimbje te madhe ne dore por iku dhe e njejta gje serisht po kete rradhe nje djegie...Meqe ra fjala Roza kishte tre ore qe ma kishte hequr doren nga syte por un i kisha mbyllur aq forte saqe nuk kishte njeri tmi hapte ato syckat e mia me ngjyre te erret...
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...