-Adios muchachos-ia beri Fabi per here te dyte.
-Hihihihi ti po qe je nje bad witch Ketlin. Je gjeni-tha Soni.
-Sure I am because une jam Shekshtajni me i mencur ne bote-thash une.
-Yeap you are...-tha Suela.
-Ok Joni,nuk kemi shume qe jemi njohur por kam kuptuar se je nje njeri kaq i mire dhe kaq fisnik. Je nje shok...pothuajse i mire-tha Enea.
-Ja ku filluan te shprehurit,gjynah me vjen se do piqen si pula.-tha Suela.
-Mua hic fare-thash une dhe u ula ne toke duke shijuar pamjen.
-Ketlin...-thirri Reani.
-He?
-Te dua shume.
-Kujt i plasi.
-Mua.
-Ok ngjite ne parajse.
-Ketlin...
-He?
-Me ke zemer ti mua?
-Lesht e currit.
-Ketlin.
-Fol te hengshin qente e lagjes.
-Une po digjem per ty.
-Ca the re?Yhh sa gje e re qe qenka... U c'na thee perzotin. Dallohesh qe je qorr. Po si ke syte ne balle ti re? Nuk sheh qe po vjen zjarri?
-Ne fakt i kam syte diku tjeter-tha dhe me shkeli syrin sikur donte te thonte "I kam tek ti"
-Aty mbaji me shendet po deshe. Nejse je shume i merzitshem...Ika...-thash une dhe u cova.
-Ketlin mos ik...Ket...Ketlin...-therriste ai po kush e degjonte aman.
-Enea...-u degjua zeri i Sueles dhe iu afrua Eneas prane.
-Fol sulltanesha ime...-tha ai.
-Mos bej ledhe kot xhanim ti e di se nuk mund t'i shpetosh dot flakeve.
-Kot nuk thojne se kur martohesh me vajzat,martohesh me ferrin-tha ai.
-Pikerisht dhe ne fakt me vjen keq me teper per floket e tua jo per gje tjeter.-tha ajo duke i qeshur djallezisht.
-Ne rregull vetem te me bijesh ne dore kur te zgjidhem dhe shikoje pastaj ti-tha ai.
-Fabjona...help...-tha Devi sepse zjarri ishte duke i ardhur drejt atleteve.
-Mos me prish meditimin Devi-tha ajo.
-Hej psstt... Do te te tregoj se cfareka mes meje dhe Flavias-tha ai.
-Huh...Who cares ca ka?-tha ajo.
-He mos bej keshtu.
-Devi qepe se po mendohem se ne cilen pjate te shpifur te ta vendos hallven.-tha ajo dhe une me Stefin plasem se qeshuri.
-Mire une kam nje mendim se ku ta vesh prandaj me liro te ta them-tha ai.
-Ne endrrat e tua me Flavian-tha Fabjona.
-Skam pare kurre endrra me te po hajd me-tha ai.
-Ketlin...-me terhoqi vemendjen Stefi.
-Tell me cuti. Cfare ke?-e pyeta.
-Po Geri ku qenka? Nuk duket gjekundi.-tha ajo e cila shikonte sa majtas-djathtas.
-Boo...Duket njeri i qete prandaj nuk mendoj se do vij ketu dmth. Po pse pyet? Hiiii...mos...mos me thuaj qe...
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...