-Po keto nga dolen?!-thash me ze e habitur...ne kutine e sahatit,siper saj qendronin disa trendafila te kuq gjithashtu edhe nje leter siper saj...Kontrollova per te pare siper ne kat te 5 ne qofte se mund te ishte fshehur diku siper por nuk ishte siper pastaj kontrollova serisht edhe posht por nuk kishte njeri.
Mora letren ne duart e mia...Duart me dridheshin...ne leter shkruhej.
"Kam kuptuar qe prej shume kohesh qe trendafilat jane dashuria jote e pare sidomos te kuqte.Me ka marr malli besoj se do te takohemi se shpejti...
Xoxo Mrs Love "-Aman dhe ti Rean na e quan vetem Zoti Love...u te dhjevsha Lovin un ty idiot rob...-thash dhe e grisa letren,mora lulet dhe i futa brenda ne shtepi.
Kishin nje ere fantastike e gjithe shtepia u mbulua nga era e kendeshme dhe e kenaqeshme e luleve fantastike dhe ne qofte se do te isha krijese tjeter do te zgjidhja formen e trendafilit do te zgjidhja pikerisht lulen e trendafilit per tu bere forme e dashurise mes nje cifti qe e duan njeri tjetrin. Mirpo kush mi ka derguar keta trendafila?! Normalisht askush tjeter pervec Reanit nuk mund t'i dergoj keta trendafila...
-"Ehh paska filluar pergatitjet te me bej per vete...Apapapapapa kur don edhe ky vrromsi me u bo romantik...Pale na paska shkruar Mrs Love...o te rafte Lovi ballit ty debil me patente e me dokumenta edhe certifikat...edhe me diplom :P ...Mire po nga e di ai qe une vdes per trendafila? Fabiii...Ahh ty ste rrin goja"-mendova dhe teper e kujdesur mora trendafilat dhe i futa ne nje kavanoz me uje dhe i shtova paracetamol pasi thone se lulja do thahet me mbrapa jo aq shpejt. Nga emocioni qe ndjeja per faktin se Reani me kishte sjellur lule doja qe kavanozit t'i beja dicka ndoshta te vecante...Por e kot kavanozit i ngjita thjesht disa budalliqe dhe ne fund nje fjongo qe e lidha shkel e shko. Me pak fjal kavanozi doli kot fare prandaj nderrova kavanoz dhe e lash ashtu sic ishte...
U ula te haja buke,ne cdo kafshat qe beja buka me ngecte ne fyt...kisha nje siklet nuk e kuptoja keshtu qe nuk hengra me e lash pergjys.
Rrembeva telefonin nga tavolina dhe hapa Whatsappin. I shkruajta personit te pare qe ndodhej aty qe ishte "Lilipup" Suela.
<---Une;Suela--->
Ca po ben?
Ja po rri
Ahh shume mire...aman mndodhi dicka e cuditeshme...duhet te rrefehem :D
Owww dhe kan filluar te ndodhin me bollik keto te tuat :P
Ehh mo mos e pyet :[ :[ Me merzisin gjerat me bollik.
Mua me pelqen kur te ndodhin ty :P :P Me emocionojne shume madje.
Ahh ca flet moj na shkrive fare qafsha kalamojt qe nuk i kam
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...