Denizzz-bertita e acaruar dhe i hodha taken ne koke Lejles e cila s'kishte nga tja mbante.-Qelbesire, 1 nate vetem te lash dhe shiko me tradhetove-thash une duke kapur prej krahu Lejlen te ciles i merreshin mendt duke e shtyre tutje e duke e bere kete te fundit te perplase hunden mire pas xhamit.
-Ah e shkreta, as klinika Keit nuk i ben pune-tha Jori duke qeshur bashk me vajzat ndersa une qendroja perball Denizit e acaruar.
-Ahh Deniz,te tham nuk do ta kesh te lehte me Ketlinen kur te martohesh-filloj te qeshte Albioni ndersa une ktheva koken ndersa Stefi i gjuajti me berryl ne stomak Albit.
-Debil, pse i thua cunit kshu ti ee?? Te kam nxire jeten gje une ty? Per te gatuar te kam gatuar, te kam pastuar, te kam respektuar, te kam degjuar fjalet, te kam kercenuar per divorc, te kam bertitur se ske ditur te besh nje sallat te hajrit per mua qe mbaja ne bark vajzen tende, te kam bere foto e me ke bere foto, te kam bere like videove ne tik tok qe ty me nder ste pirdhte njeri...-filloj Stefi t'i listonte nje nga nje te gjitha ndersa une e shikoja me kureshtje ndersa nje moment ndjeva ty krah qe me mberthyen pa me vrare aspak dhe nje puthjente embel ne koken time qe me hoqi nervozitetin qe kisha.
-Te dua shume, une s'mund te te lere kurre ty fllucka ime-tha ai ndersa pash Lejlen me erdhi ta mbysja serisht dhe keshtu shkreta Denizin ne kembe fort.
-Ehee Majmun Anketa, mendon se do ma fusesh me keto dashurickat qe thua? Prej inatit tend hic fare, e kam vendosur do c'fejohem nga ti-thash une ndersa eca duke hapa para dhe u perballa me buzeqeshjen fitimtare te Lejles.-Ose e di cfare-thash dhe ndalova ne vend-s'kam hequr dore nga martesa-dhe buzeqeshja e shtriges se borbardhes u zhduk-ne do te martohemi zemer dhe me pas une do te ta nxi jeten deri sa ta mbyllesh syte-thash une e vendosur teksa beja hapa te sigurt dhe teksa hodha syte me kujdes ne televizor per te pare rezultatin e ndershjes.
"Brazil 4 -2 Gjermania"- lexova dhe buzeqesha e lumtur per rezultatin e bukur qe Skuadra ime e zemres kishte bere ndersa me vemendje pash Naymar teksa ecte me kujdes dhe me levizjet e tij klasike shmangte lojtaret qe i viheshin kunder. Naymar me kujdes i ra portes ne pjesen e shtylles dhe topi qendronte akoma ne ajer. Me shkathtesine e tij Naymar fluturoj ne ajer duke bere nje rrafishat dhe duke shenuar.-GOLLLL - bertita une ndersa u ngjita ne krevat duke kercyer per qefin tim.
-Pff Deniz na rrahu Brazili-tha Lejla.
-Cfare??? TI ISHE ME GJERMANIN?????-pyeta une ndersa po i shikoja te dy me kujdes.
-Po, ai ka qene gjithmon me Gjermanin. Ahh sa keq Ketlin, ky detaj i vogel te paska shpetuar me duket-tha ajo duke kthyer floket ne nje krah.
-"Ahh Ketlin, shiko do fejohesh me kete djale dhe nuk di as se me cilen skuader eshte Denizi. Jo se do kthehesh dhe do behesh me Gjermanin ama do t'i nderrosh mendjen Denizit duke i thene se Gjermania eshte skuadra me koti ne bote"-mendova dhe pas nje hedhje te gjate aty rash rendeshem ne krevat duke pare serisht me inat Denizin.
-Epo tashme kam hequr dore nga Gjermania, Brazili ka talentet e futbollit-tha ai dhe me buzeqeshi duke me dhene doren per tu ngritur.
-Ketlin, eja ikim te fleme mua...-tha Jori duke hapur shpellen e saj e pergjumur-me vjen gjume...
-Ah po ecni para ju se erdha-thash une ndersa Jori duke i dhene nje puthje Jonit e duke e marr me vete e duke e terhequr nga gishti u zhduk bashke me Klean, Vanesen dhe Sonilen ndersa Stefi ishte zhdukur me kohe me Fabin per te rrembyer ca budalliqe nga kuzhina.
-Pra, e bejme keshtu. Nese Lejla del nga dhoma brenda 1 minuti une do te dal pas saj ama nese jo atehere e mjera ajo-thash duke vendosur duart kryq.
-Le qe do ta perzeme vete ne kunat mos u merzit-tha Devi i cili u ul ne toke me nje jastik ne dore.
-Dev, lere kunaten te merret vete me te-thash une qe kisha marr pamjen e nje shtrige e cila perzijen kazanin e saj magjik.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...