Si jeni ju ne keto momente?
Une per vete jam 1,4,5,7,8,9,10Jam e dashuruar kok e kembe me Albenin [eshte cokollata Albeni jo njeri]
Cokollata Albeni dua te te them se...I miss youuu right now.Nejse Let's start...
-E cfare ka shkruar?-pyeti Stefi e cila ishte ulur me mua ne shkallet e katit te pare ne shtepine e Fabit normalisht.
-Po se di.-thash une.
-Hej mos u tall me mua-tha ajo.
-Nuk po tallem-thash me nje fytyre serioze-Ndoshta e ka fshire ai.
-Po ku shkruajti?-pyeti Stefi.
-Ne instagram-thash.
-Pfff besoj se ta ka cuar gabimisht. Aman se mos kujtohet njeri per mua-tha ajo duke u cuar nga vendi dhe duke bere ecjake te vogla.
-Nuk behet keshtu do t'i shkruaj une-thash e bindur.
-Mos ke rrjedhur?
-Ndoshta-thash duke luajtur vetullat si ndonje dallge deti.
-Ehhh ske faj ti joo e ka fajin Reani qe te kissi 3 here-tha ajo.
-Reja te Kisssiii??!-beri habi Fabi e cila kishte dal nga gjendja e shokimit dhe bertiti me te madhe e gezuar sikur te kisha lindur ndonje bebush.
-Ohhhh qetesohu...-thash duke mbyllur veshet.-Na u fute ne vesh-imitova zysh Veren.
-E dija qe do te ndodhte keshtu...E prisjaaaaaaa..-tha ajo dhe iu afrua Stefit-Ia ktheu puthjen kjo?
-Ncncncncnc seriozisht ti nuk je ne metro...duhet te te coj ne spital.-thash une.
-He pra Stefi me thuaj!-urdheroj ajo.
-Po me duket-u pergjigj edhe Stefi me bukur si per te me ngacmuar e per te me futur ne sherr
-WTFFFF?? Ok ok do hidhem nga ballkoni-tha Fabjona.
-Ok do vij edhe une te te shoqeroj-thash duke buzeqeshur.
-Jooo ti do behesh nuse,keshtu qe Stefi me shoqeron nderkohe qe ti kreh floket e tua para pasqyres dhe mendon per Rete ne qiell-tha ajo duke u tallur mire me mua.
-Degjo Fabush shut up se pastaj do te te sjell DVD qe te te shut up-esh-thash une
-Seriozisht Ketlin nese ma kujton serisht ate...
-Dashurine tende te vetme...-e nderpreu Stefi.
-Ejjj...-dhe ne filluam te qeshnim me sakt vetem une dhe Stefi ndersa Fabi nga cdo moment na shikonte serioze duke pritur qe te mbaronim se qeshuri.-Hmmm...atehere thirre Reanin tani te te mbylli gojen qe te mos qeshesh me.
-Ne...ne rregull...nda...ndalova-thash une me zor.
-Gocaaaa...-thirri Jori duke nxierrur keken ne cepin e deres.
-Fol!-urdheroj Fabi.
-Fabjona I need you,help me now-tha ajo.
-Mire ska gje se ta zgjidh Ketlina problemin apo duhet te them Kreana.-tha ajo duke me shkelur syrin.
-"WTF? Kreana=K[ketlina]+Rean. Zgjedhje e zgjuar"-mendova une.
-Deva Vibi! Po te kerkoj ty jo Kreanen. Eja shpejt te thash-bertiti Jori nga larg.
-Off Jori me cave koken-tha Fabi.
-Cajee...ose e Cafsh-ia ktheu me te bertitur serisht.
-Okk erdhaa erdhaaa...-tha Fabjona e cila beri nje hap ne te djathte duke qeshur tha me ze te vogel.-Shihemi KREANA. Kur te vij une te te gjej nuse se nuk duhet ta leme Kreanin te presi gjate.-tha ajo duke qeshur me ze beri hapa te ngadalt dhe u fut ne nje dhome ku ndodhej Jori e u zhduk.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...