Mendoj se kenga me siper do shkoj me se miri me kete pjese...
-Ketlin,a je ne terezi?-pyeti ai i cili ishte teper i habitur nga pyetja qe i kisha bere.
Nje moment fytyra e tij ndryshoj, syte tashme i ishin bere te kafta te embel dhe shfaqnin thjesht dashuri.
-Rean...-thash lehte me nje buzeqeshje te madhe ne fytyre.
-Ketlin,a je mire?-u duk si zeri i Reanit ne veshet e mi.
-Tashme qe jam prane teje Rean jam me mire se kurre. Te lutem mos me lere. Me premto qe nuk do largohesh kurre nga une-thash une dhe ju hodha ne nje perqafim.
-Mos u shqeteso,une nuk do te te le kurre-tha ai duke me kthyer perqafimin gjithashtu.
-Te dua Rean...-thash une duke qar.
-Shhhhtttt Hirushe tashme cdo gje eshte mire dhe do te shkoj mire-tha ai.
-Kur jam prane teje jam shume e sigurt-thash duke u mbledhur skrupull ne kraharorin e tij si te isha nje femije i vogel dhe shume e sigurt qe do me zinte gjumi e qete.
Deniz POV:
Jeni kurioz se cfare mendon Denizi?? Ja pra po u jap nje mundesi te vogel ta dini XD.Ketlinen e zuri gjumi ne kraharorin tim si te ishte nje foshnje e vogel. U ndjeva keq per te ama kur me pyeti nese e doja,nuk dija cfare t'i thoja...Si do t'i pergjigjesha valle? Si mund tja them se e dua kur ajo me mban si vellain e saj? Kur valle do mundem tja them kete qe kam rreth 5 vite qe jam dashuruar marrezisht me te. Kam takuar vajza te tjera ama jo nuk eshte si ajo. Ajo eshte e mire,e sjellshme,e cilter,di te jete serioze dhe teper femije aty ku duhet. Sa here sheh dike te merzitur ben gjithcka qe ai te buzeqesh ja pra kjo e karakterizon ate. Zemergjeresia qe ka dhe ciltersia.
-Rean...-pershperiti ne gjume.
U ndjeva keq. Nuk me kishte lene kurre mundesine qe ta doja ne menyren time. Ndoshta do vi ajo dite qe une dhe ajo do me doje,ose ndoshta jo nuk do vij kurre...
U cova e mora nder krahet e mia dhe e shtriva ne krevat duke e mbuluar mire me batanie. Ajo s'mund te flinte ashtu por une nuk mund ta prekja me dore qe t'i nderroja bluzen. Nuk kisha asnje te drejte ta beja kete sepse ajo nuk ishte e dashura ime apo gruaja ime.
Mora telefonin nga komodina dhe telefonova Klean. E dija qe ajo sdo te pinte sepse i fillon nje dhimbje e madhe koke.
-Alo Deniz-u pergjigj ajo ne telefon.
-Me fal Klea,ndoshta te shqetesoj ama me duhet ndihma jote-thash une duke ferkuar qafen lehte.
-Cfare ka ndodhur a eshte mire Ketlina?-pyeti ajo e shqetesuar.
-Nuk ka asgje per tu shqetesuar thjesht dua qe te vish dhe ta veshesh me rrobat e saj normale-thash une.
-Ahh Denizz ahh edhe vajzen qe shume e do nuk mundesh ta veshesh-tha Klea.
-Shhhttt mos bertit shume,ajo eshte duke fjetur.-thash une.
-Ne rrrgull erdha per me pak se 3 min-tha ajo.
E mbylla telefonin dhe e lash mbi komodinen time ku drita kishte qene e ndezur qe prej momentin kur Ketlina ishte larguar prej meje.
-O zot c'po me ben?-thash duke pare ate teksa flinte e qete duke buzeqeshur.
"Nese nuk do me kishe marr mendjen,nuk do te te kisha pare ne kete menyre dhe cdo gje do shkonte mire. Ahhh pse gjithmon eshte ndjenja ajo qe e kontrollon njeriun? Uffff"-mendova dhe shkova prane Ketlines.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...