Frymezimi zeroo...
Arsyjen e di vetem _fabjona_ ndoshta mund tja kem thene edhe Stefaniacanollari.
_fabjona_ ndihem si kjo lepurushja siper tani...
Joriii ty do te te vrass dhe do ta bej mire. Shihemi neser tek shkolla per e vertet apo sfid vec po that nje here sfid pa dashje e shikoni vett juve nuk patet meshire per mua... Can I cry? Nahh nejse p vazhdoj te shkruaj. Po nuk e di ne qofte se do tju pelqej,lexim te kendeshem :DFabjona POV:
Dola e gezuar nga zyra e atij tr*pit dhe perfundimisht tani jam bere nje shofere, besoj se do jem shoferja me super ne bote edhe pse po shikoj per nje makine te mire qe mos ta harroj.
Me erdhi nje njoftim ne telefon. Ishte nga Youtube, kushuriri im Marloni kishte hedhur me ne fund videon ku kisha kercyer edhe une me ta.
-Ohh do ta shoh me vone-thash une dhe e futa serisht ne xhep telefonin.
Po ecja rruges dhe mendja ime rrotullohej vetem rreth Flavias. Pse dreqin duhet te vinte ajo tashme? A nuk ishte e lumtur atje ne France qe ia hengert ishallah ajo Franca koken kesaj idiotes. Me ne fund isha afruar me Devin dhe fatkeqesisht ai djale kishte filluar t'i m'i lente seen keto mesazhe. Sa inatt e kisha. Ia futa bllok nje here,pastaj u bera pishman ja hoqa, pastaj bllok e keshtu me rradhe derin sa ja hoqa fare bllokun, nuk e kisha edhe qejfin te prishja telefonin tim te dashur dhe te mirembajtur.
-Ndoshtaa...jo jo-po mendoja me ze dhe nuk e kisha mendjen. Ne dore mbaja kafen e mengjesit qe nuk e kisha pire. Syte me mbylleshin dhe mendja me punonte pa e ditur une. Pse valle duhet te punoj mendja ime pa i thene une puno? Kur i them une mos me regjistro kenge ne oren e matematikes e kot. Me vje gjynah per zysh Veren qe shpjegon me aq pasion mesimin dhe ta thot me aq dashuri fjalen me te bukur ne bote qe eshte "O te rafte nje pike ishallah" pastaj mendja ime ne oren e matematikes e ka qejfin vetem te kendoj. Me shfaq ne koke nje moment kenga me ritmike e te gjitha koherave"Magenta Riddim" e si mund ta duroja? Gjate gjithe kohes levizja koken sic e levizin pellumbat kur ecin sikur po bejne rrep jallah pastaj kembet ohoo nuk po flas fare sikur kisha blere makine qepese dhe kisha filluar te qepja me qejf madje.
{Whoo want to dance?}
U futa ne nje rrugice dhe here pas here pija kafen qe e kisha me gote plastike ne dore. Per nje moment me mori ne telefon Jori.
-Alo...ka gje Ketlina?-pyeta e merakosur.
-Jo ska gje po fle si bukuroshja e fjetur dhe pret princin e vet ta coj nga gjumi-tha ajo.
-Ahh thash se mos kishte gje. Ka qare?-pyeta.
-Poo qan shume,do zoti kur te bej femijet e mi mos te qajne keshtu-tha Jori.
-Ehh mendova nje moment se isha bere me femije kur ajo qante dhe nuk pushonte-thash une.
-Epo ca te bejme...-thash dhe nje moment telefoni me ra kurse une u perplasa me dike.
-A sheh nga syte qorre?-bertiti ajo... O zottt e kisha degjuar diku ate dreq zeri.
-Yhh qorrja sat eme e tet eti...-thash une kur shoh perpara Falvian.
-Ohhh shoqja ime e dashur. Fabjonaaaa...-bertit ajo kur i hapi xhamat me mire ajo debilja.
-Ahh Flavia-thash une sikur isha shume e gezuar qe e pash. Tashme ajo me perqafoj me vinte ta kapja dhe t'ja rrasja nje shpull ose ta kapja prej flokesh dhe kjo nuk ishte nje ide e keqe.-Sa me kishte marr malli moj vajze-thash une e cila shtremberova surratin dhe e kapa lehte prej flokesh lehte duke ia keputur ca fije.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...