Nuk e di vertet si jeni ndjere tek pjesa qe kaloj por te them te verteten une isha ajo qe e shkruaja dhe qaja siper saj. U ndjeva keq vertet shume 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Si ju duk ju?
Keni kritika?
Doni te vrisni ndonje nga personazhet?Nejse fillojme me pjesen ku e lam...
Denizi nuk ishte ne terezi dicka duhet t'i kishte ndodhur me siguri.
-Deniz...-thash une dhe pash fytyren e tij te vrenjtur.
-Ketlin-tha ai dhe me kapi perdore duke me marr diku me tutje.
-Deniz cfare ka ndodhur pse je keshtu?-pyeta une.
-Ketlin na kane veten kamer ne dhomen e gjumit-tha aì.
-Futja kot,kush mund ta kete bere kete?-pyeta une.
-Kush mendon se ne kemi bere nje loje per tu lidhur?-pyeti ai.
-Fabi-thash une.
-Pikerisht-tha ai.
-Po pse🤦🏻♀️? E di qe ste ka shume qejf ama ajo e di se une dhe Reani jemi ndar por nuk e di shkakun e vertet-thash une.
-Ajo po gerrmon te gjej te vertetat-tha ai i sigurt.
-Po dihet kjo-thash une.
Flashback.
-Ketlin te te them te verteten ai Denizi nuk me pelqen fare sec ka dicka qe fsheh ai-thonte ajo vazhdimisht.
-Cmund te fsheh? Une jam dashuruar marrezisht me te...ai eshte i dashuruar marrezisht pas meje...ishim shoke,u beme te dashur dhe kjo eshte e gjitha-thash une e sigurt.
-Pff Ketlin pse u ndave nga Reani? Ai ishte i mire por jo perfekt, ama shkonit shume...ai do ishte kunati ime dhe burri yt perfekt-tha ajo me Devin prane.
-Une e kam bere zgjidhjen time Fab, dhe nuk kthehem me pas kesaj gjeje-thash une duke shtrenguar fort faxoletat qe mbaja ne dore.
-Ne rregull ti e di por une nuk kam besim tek Denizi. Sepse ti e di qe e kam kapur duke kontrolluar neper sertaret e tu, kam vene re qe eshte gjendur kudo ku ke qene ti dhe ne fund fare telefonatat qe kam degjuar...
-tha ajo.-Une i besoj shume Denizit Fab, duhet ta besosh edhe ti sepse ai nuk eshte ashtu sic ti mendon-thash une e sigurt.
-Sec mban dicka ere ne kete muhabetin e ndarjes po une kam per ta zbuluar dhe gjithashtu ne eshte e mundur do tju bashkoj serisht-tha ajo.
END Of flashback
-Fabjona nuk mund te ma bej kete. Ta them me siguri sepse asaj as nuk i ka shkuar ndermend ndonjehere te vere kamera ne dhomen tone te gjumit. Ne qofte se ajo do te vendoste kamera ajo nuk do te donte qe ne ta zbulonim-thash une.
-Po por nga mund ta dish se cfare ka shpikur truri i asaj kete rradhe?-pyeti ai.
-Une e njoh ate ajo eshte shume protectative kur behet fjala per mua ama kete gje s'mundet ta bej kurrsesi-thash une.
-Po as per ate gjene qe ben ne kazino ata te dy nuk te kishte shkuar mendja po ja qe kur e pe ishe e habitur.
FLASHBACK
Ishte dark. Devi dhe Fabjona e kishin lene te dilnin bashk per vrap dhe cuditerisht me makine. Me lane ne dorezim Perlen e cila ishte akoma nje foshnje qe nuk kishte mbushur akoma 40 ditet e saj dhe doli jashte me te shoqin te qetesohej. Ne fakt nuk kishte per kete gje. Kishin gjetur njeriun e besuar te Denizit qe frekuentonte cdo nate kazinot e Tiranes dhe keshtu do ta kapnin dhe do ta kercenonin per te zbuluar te gjitha gjerat.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...