Pjesa 25

272 16 0
                                    

-Ok mire ben qe nuk gjesh se ngele duke nxierr dhembet moj...-tha ajo dhe une mora bluzen e lare e te bardh per ta ndere dhe shoh Jonin jasht i cili po rrinte me qenin e tij pitbull dhe po luante me top.

-OHO moj Jori ka ardh burri edhe po rri me te vellain.-thash une duke qeshur.

-Hapu...Hapuuu andej-vrapoj vajza ne dritare per te pare "burrin" e endrrave te saj.-Po ku eshte kunati moj?-pyeti ajo.

-Po ja mi ku e ke...-thash une duke qeshur e duke drejtuar gishtin drejt qenit.

-Hahahaha na shkrive...-foli me ironi dhe fatkeqesisht e tha me ze te larte saqe dhe Joni e degjoj.

-Opaaa e hengree-thash une duke qeshur dhe ishte posht e ulur ne pllakat e ftohte te banjes.

-O te hengshin qente e Jonit ty ishallah-tha ajo dhe ai ia beri me dore.

-Cfare po ben?!-u degjua zeri i tij.

-Une?! Ahh...po une...une...une po ndej rrobat-genjeu ajo e cila nuk dinte se cfare t'i thonte.

-Ahh Jori Jorii ti do drass moj,po po i ndej une rrobat jo ti tpakten mlajmero ta bej pushim-i pershperita une e cila qendroja poshte tek kembet e saj duke qeshur me te vogel dhe ajo qe me gjuante me kembe.

-Pra si thua,do vish per kafe?-e pyeti ai ate dhe ajo shtrengoj doren e saj tek parmaku i bardhe i dritares.

-Kafe?!...Po,po ja po vij-tha ajo duke bere nje buzeqeshje te cuditeshme.

-Ok po te pres.-tha ai dhe ajo mbylli grrilen dhe u kthye tek une duke u ulur ne cimenton e ftohte te banjes me mua.

-TI PO QE JE KUPIDI IM I DASHURISE-tha ajo dhe me perqafoj fort duke ma marr frymen.

-Mire mire lere po cfare do veshesh?-u bera merak une.

-Me lere sertarin tend ne disposicion dhe vishem vete-tha ajo.

-E sigurt?!

-Po me fal ti do behesh pediatre femijesh prandaj fillo meso se si mbahen femijet kurse une do behem stiliste zemer prandaj po ta them kete.

-Epoo mireee...e ke sertarin tim ne dispozicion,po vetem sertarin ama se dollapi eshte vetem per takime.

-Ahhh kuptojjj...-tha Jori dhe shtoj-Po a smund ta quajme kete takim?

-Jo jo ai te ftoj per kafe dhe kaq qetesohu shpirt nuk mund t'ja marresh mendjen qe ne rastin e pare qe do ta njohesh-thash une si eksperte.

-Epoo mire po vishem sa me "thjesht" -tha Jori e cila duke buzeqeshur fluturoj drejt dollapit,sertarit apo gjithcka tjeter qe mund te ishte me rroba.

-Pra...tani filloj seria e pare i filmit JoJo-thash une duke qeshur e u ngrita serisht e hapa grilen per te ndere rrobat. Ne pallatin perballe po vinin 3 familje te reja. Dy ishin ne katin e  5 njesoj me mua dhe pallatet tona jane goxha ngjitur. Largesia midis tyre eshte vetem 5-6 metra Larg.

Njera nga familjet ne katin e 5 ishte familja armike,tjetra ishte nje familje tjeter qe aty duhet te ishte Reani dhe kati i tret ishte perseri nje familje tjeter armike.
Nuk i dallova mire se ne cilin krah ishte ajo familje po as qe me interesoj fare nuk ia hidhja syte aspak se cilit krah i perkiste.

-Ta daaaa...-u degjua e bertitura e Jorit nga pas meje.

-Moj shtrige,po qenke bere e bukur ti...-thash une.

-E di e di une e bukur kam qene nuk eshte se u bera tani.-tha ajo.

-E mire shko ti se te pret burri-thash une duke i shkelur syrin.

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now