Stefi Pov:
Shkova drejt vajzes e cila ishte e zhdukur mes turmes. Njeri prej djemve i kishte kapur kycin e doren fort e nuk ja leshonte ndersa tjetri perpiqej t'i afrohej teper prane.
-Ketlin-bertita serisht dhe vura re se ajo ishte tap fare ama nuk i kishte humbur reflekset kundrejt largimit te cunave.
Bera te afrohesha prane saj por Jori me ndaloj.-Lere, ajo eshte teper e zgjuar edhe pse eshte tap di mire se si t'i largoi ata manjaket vetem shikoje-tha ajo e sigurt.
-Ke te drejte, qendro ketu me mua-thash une.
-Le t'i hedhim nje sy bashk-tha ajo.
-Po sepse perndryshe do futet ne telashe.-shtova.
Isha perball tyre me Jorin duarkryq. Tashme me duhej ta testoja ne ishte serisht Ketlina e mepareshme? Apo kishte ndryshuar dhe urtuar me kohen.
-...dhe cunin qe do ta besh...do ta quajm Xhemil -tha Fabjona duke ngritur gishtin drejtues dhe duke folur me shume seriozitet ndonese e kishte zene lemza.
-Shif Perlen ti se Luanin tim do ta quaj si t'ma kete qejfi mua-tha Jori.
-Beje proven se t'i jap floket ne dore-tha Fabjona e acaruar.
-Mire mire ashtu do tja ngjisi shko tek Vanesa se po te therret-thash si per te larguar.
-Heee doni t'me largoni mua ju eee,po se haj une ket qe me thoni ju-filloj Fabjona te nxirrte fjalet e saj 1 nga 1 sikur te kishte ngrene gazeta tere naten.
-Po jo moj jo ca largese thua...-filloj Jori te shpikte arsyetime qe Fabjona te shkonte tek Vanesa te cilen e kishte zene gjumi mbi tavolinen e zeze te rrumbullakte dhe e gerhitura degjohej deri ne diskon tjeter perballe nese normalisht nuk do kishte muzik ne kete diskon ku ishim ne.
Ktheva koken nga Ketlina e cila u kuptua se ishte e bezdisur nga prania e atyre dhe tashme ajo kishte filluar te acarohej.
Ne sfond u shfaq nje kenge e Billie Eilish sepse sic duket kengetaret tashme po benim pak pushim. Nuk kishin faj kishin qe ne oren 11 deri ne oren 3 qe eshte tani dhe nuk kan pushuar.
-Obobo Ketlina merr energji per te rrahur nga nje kenga e kesaj-tha Jori.
-Okk une do iki tek Dixheji dhe do i them nje titull kenge te bukur dhe te qete qe ta shijojme mire-tha Fabjona.
-Shko shko-tha Jori e cila donte ta hiqte qafe nga aty se nese do te degjonte ndonje fjale si sherr do shkonte ne shtepi dhe do niste sherrin me Devin dhe keshtu si pasoj do flinin nje nga kuzhina nje nga banjo sepse po te shkonin ne dhome do pajtoheshin per 5 min.
Fabjona iku drejt dixhejit. Kushedi cfare kenge do na vinte. Mjaftonte nje kenge paqesore qe trut e Ketlines te qetesoheshin dhe te ikte nga aty pa probleme fare ndoshta do ta mbyllte me nje te shtyre dhe do ikte ne makine si ne kohet e mepareshme.
-Pse kam nje parandjenje se do nisi nje sherr i keq?-pyeti Jori.
-Ehh ti me ato parandjenjat e tua-thash une duke rrotulluar syte.
Ne sfond filloj nje kenge fiks per sherr. E kisha degjuar, ishte kenga qe me para Ketlina rrihte thesin e kuq te boksit. Nje titull i till "Satisfya" nje kenge tamam sherri.
-Obobobo ja ku nisen-tha Jori.
-Duhet ta ndaloj-thash une.
-S'mundesh dot me tani-tha Jori duke me ndaluar.
YOU ARE READING
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Romance(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...