Pjesa 49

247 20 58
                                    

 Nese dielli dhe hena nuk mund te jene bashke,
atehere behu ylli i tyre fatsjelles
sepse vec ti mund t'i ndihmosh qe ajo lidhje te mos vdese.
By: shtriga cool

Arrita ne destinacionin e duhur dhe u futa ne lagjen time te femijeris. Lagja plot kujtime. Mund te arrij te kujtoj shume gjera nga femijeria me Stefin. Ishte thjesht gjithcka mahnitese dhe perfekte e perzier me bukurine e pafundme te kujtimeve.

 Ishte thjesht gjithcka mahnitese dhe perfekte e perzier me bukurine e pafundme te kujtimeve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ishim kaq te vogla dhe gabimet faleshin per ne. Te qeshurat ne fytyrat tona nuk mungonin madje as zenkat. Imagjinata ishte e madhe. Dinim te luanim duke imagjinuar gjera te medha madje edhe ne moshe te madhe luanim me kukulla sepse na pelqente te ishim femije. Benim sikur kercenim Dancing with the stars dhe benim si balerina profesionale. 
Megjithate gjithcka iku tashme. Kujtimet mbeten ne zemer e mendje kurse miqesia jone nuk u shua kurre. 

Po ecja drejt ku arrita drejt shtepise 2 kateshe te Stefit. Perpara shtepizes ishte nje oborr fantastik ku une kepusja trendafila normalisht me lejen e Stefit po pa lejen e gjyshes se saj.
I rash portezes se madhe dhe fola me Stefin nga telefoni. I thash se isha perball shtepizes se saj dhe ajo me tha se dereza e jashtme ishte hapur thjesht duhet ta terhiqja dhe ashtu bera. Terhoqa portezen e hekurit qe kishte ngjyre te bardhe dhe u futa ne kopshtin fantastik te krijuar nga dora e gjyshes se Stefit. Mes trendafilave qe ishin rritur e ishin bere gonxhe,mes tulipaneve te mbyllur,karafilave plot ere dhe zambakeve te bardh qe dukeshin si kujdestaret e kopshtit. 

Pa u menduar gjate shtova drejt deres dhe i ras asaj. Po mendoja tashme per Stefin. 
Valle do ishte e lumtur per bursen apo e merzitur per Gerin?
Askush nuk e dinte tamam vec Zotit e saj.

Ne dere nuk prita shume. Ajo u hap nga Stefi normalisht.

-Ckemiii...-thash une duke bertitur pak

-Shhh...qepe,mos bej zhurm! Allah allah sa e ke gurmazin.-tha ajo e cila pershperiste dhe ne dore mbante nje batanie te madhe me dicka te mbeshtjelle ne te.

-Ca ka ndodh?-pyeta une duke pershperitur.

-Futu brenda te ta tregoj dhe hipim siper te dhoma ime-tha ajo e cila me beri me shenje se ku ishin shapkat.

Hoqa kepucet dhe vesha shapkat e pudrosura e me tak nga shtepia e Stefit.
Hipem te dyja me kujdes ne dhomen e saj dhe ne fakt nuk vura re asgje anormale kur degjoj nje te mjaullire nga batania qe kishte Stefi ne dore.

-U zgjua gosha ime vogel...Xhemla ime vogel...-tha ajo duke i bere ledhe.
Ajo ishte nje macke e vogel dhe e bardh e cila si cdo kotele tjeter qante. Ishte e vogel sa grushti i dores.

-Oiiii sa e vogel qenkaaaa-bertita une.

-Shhh moj budalle se e trembe.-tha Stefi e cila dukej qe kishte marr rolin e mamas se madhe.

-Pra goc apo cun?-pyeta.

-Me duket se eshte goc-tha Stefi.

-Emri?-pyeta

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now