Pjesa 52

225 16 40
                                    

-Cfare di ti ehh? FOL,hape gojen qyp...-u ngrita une me nervat e percelluara duke i zgjatur pirunin para si per tja nxierr fytin nga vendi.

-Ti po qe je per tu bere gruaja ime-tha ai dhe u hutova nga ajo qe me tha duke me rene piruni nga dora.
"CFARE DREQIN PO THOT KY TANI?!" i bera pyetjen vetes.

Ne ate moment ai me mori doren time dhe me kujdes ngjeshi buzet e tij si nje petal trendafili mbi doren time dhe te ftohte si akujt e Polit te veriut.

-Cfare dreqin po ben? Pse po me merr me kaq lajka? Qe te te fal? Ncuq nuk ka shance-thash une duke i terhequr doren ndersa ai me shikonte ne nje menyre te cuditeshme

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Cfare dreqin po ben? Pse po me merr me kaq lajka? Qe te te fal? Ncuq nuk ka shance-thash une duke i terhequr doren ndersa ai me shikonte ne nje menyre te cuditeshme. Ndoshta nuk i pelqeu veprimi im ama kjo isha une.

-Jori...-degjohej or e minut pershperima qe i bente Joni Jorit. Ndersa Jori e shikonte me inat ne fillim dhe pastaj ulte syt posht tek biskotat me kakao dhe sic dukej Joni e ngacmonte me kembe.

-A KA MUNDESI TE ME LESH REHAT SE NA CAVE B****N-foli e acaruar per here te pare Jori sepse kurre nuk e kishim degjuar te fliste ashtu me pare.

-...pra kete kekun ketu me nutella do ta marr une-tha Devi duke zgjatur doren ne kutine e kartonit te Fabjones. 

"Ahh i mjeri Devit cdo vdesi tani"-mendova une duke i pare dhe duke qeshur ndersa shikoja me vemendje Reanin qe me shikonte me nje dashamiresi teper te madhe. Cfare ka ndodhur valle me kete tipin? 

-Hiqi duart zhulc,mos i prek bebushet e mia-filloj Fabjona me zerin e saj si te maces duke u grindur me miushin e keq Xherri.

-Po une nuk...-por ajo nuk e la serisht te flas.

-Qepe,mos te te degjoj kam ardhur te shijoj zemrat e mia,shtimin e jetes sime madje qe tani do iki t'i kerkoj kuzhinierit doren per martese se i gatuanka super mire keto keket me nutella-tha ajo ndersa Devi prane saj ngriti nje vetull i cuditur sikur te donte te thonte "Kush dreqin qenka ky kuzhinieri ta zhdep 1 her ne dru une" ama nuk e tha ndoshta me mendjen e tij boshe e kishte thene, askush nuk e dinte kete pervec tij.

-Dhe nga cili krah ndodhet kjo kuzhina?-pyeti ai me vetullen ngritur.

-Hmmm mduket se eshte aty ku vjen ajo era e embelsirave-tha Reani prane meje.

-Po sikur te iki t'i bej nje vizit ketij kuzhinierit une?-pyeti ai.

-Per mua beje se ku i dihet ja po djeg porosine time te pakten merr edhe Fabin te shoh se c'po shpik ai aty.-thash une duke qeshur sepse dija dicka qe kuzhinieri i atij lokali ishte kushuriri im dhe kishte ca kohe qe e kishte fixim Fabin. 

-Po mire po shkoj une me Devin po marr ket letren e sheqerit dhe po ja rrotulloj tek gishti si shenja e dashuris se madhe qe kam une per te-tha Fabi duke qeshur.

-Shko shko se eshte qejf-tha Jori.

-Ahh sa te mire o zott-tha nje moment Joni pa ja hequr syte telefonit te tij samsung te bardhe.

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ