Pjesa 33

222 22 116
                                    

-Epo...

-Epoo? Cfare epo?-pyeti Fabi.

-Une...pfff sa e veshtire per ta thene... Hera e pare normalisht.-thash une.

-E di edhe une tek ty shpertheva.-tha Fabi.

-E verteta eshte se une...Une kam filluar ta dua,a nuk eshte e cuditeshme?-pyeta une.

-Jo.-tha ajo duke u ulur me mire ne krevatin ku isha shtrire une me sakt ne krevatin e Fabit.

-Jo?!

-Jo,sme duket e cuditeshme sepse kam pare njerez ose kam degjuar apo lexuar per njerez te cilet pershembull jane pare rruges kot dhe jane dashuruar nga pamja e tyre.

-Kuptoj-thash une dhe nje mesazh erdhi ne telefonin e saj ajo u cua dhe mori telefonin mbi komodine.

-Ohh qenka Devi-tha ajo duke buzeqeshur dhe duke e kapur telefonin me dashuri.

-Ohh vertet?!Qe kur keshtu ti?-pyeta une.

-Epoo ne fakt qe dje-tha ajo.

-Djee?!-u emocionova perseri.

-Tii emocionohesh shume moj vajze...

-Vazhdo vazhdo

-Epo dje kur kercyem ai me kerkoj numrin dhe une ia dhash me pas-tha ajo.

-Ahhh sa e lumtur jam per ju ahh shejtan shejtan keni ecur me hapa te shpejt ju eeee-thash une duke qeshur.

-Jo jo aq sa ju ma ktheu ajo.-duke buzeqeshur.

-"Te pelqeu puthja dje?"-me shkroj i panjohuri.

-E PUTHURAAAA?!!!!-lexova me ze,

-E puthura?-beri habi Fabi kur me degjoj-cfare te puthure thua?

-Boo se di ka ca kohe ose me mire te them qe eshte njeri qe me ngacmon me mesazhe ndoshta ka ngaterruar numrin-thash une.

-Po shikoja foton ne whatsApp-tha ajo.

-Ke te drejt Ajnshtajne-thash une.

-Une jam Shektajni-tha ajo dhe une fillova te qeshja kur bera ate qe me tha Fabi dhe shikoj fytyren e "shemtuar" te Reanit. Sa me kishte marr malli ta shikoja ate dreq fytyre.

-Po ku eshte Reani...-thash une.

-CFAREE??!! Eshte Reani?! Whohoooo ky po qe qenka lajm-tha ajo duke kercyer sa andej kendej neper dhome.

-Me ka...puthur??-pyeta une ngadal.

-Cfare???-ndaloj ajo dhe hapi syte tek une si poc.

-Ohh moss...-thash une -puthja e pare.

-Yesssss kunatiiiii eshte gati...Do behem tezeeeeeeeee...-bertiti ajo

-Yhh deri poshte degjoheni-tha Jori duke hapur deren pa trokitur pa gje fare.

-Jam KAQQ E LUMTUR-tha Fabi.

-Kush i ka dhene shume uthull kesaj?-pyeti ajo.

-Reanii ka puthur Ketlinen...-tha ajo duke e marr Jorin ne nje vallezim.

-Cfare ka bere????!!!-pyeti ajo.

-E ka...Muahhh-dhe i dhuroj nje puthje ne faqe Jorit.

-Po ku kishte humbur ky lajm-tha Jori duke kercyer me te.

-Jamm kaq happy tani...-tha ajo duke kecyer me Jorin dhe nje moment deshironte te bente ate veprimin kur djali ulte vajzen poshte. E beri kete te fundit-Ahhh nga lumturia me shkohet ne banje-tha ajo dhe e hodhi Jorin pertok duke vrapuar neper shkallet poshte per ne banje duke harruar se kishte 1 ne katin e pare.

Ndoshta ska nje fund per ne...✔Where stories live. Discover now