E shikoni ate emojin aty? Ja pra ai jam une ne keto momente po jo e pire por e semure... Dhe kete pjese madje po e shkruaj mezi...kam gjithe diten me temperatur...jam kaq e lodhur po mendja ime akoma punon keshtu qe duhet te bej update... dhe kete update po e bej vetem prej _fabjona_ dhe anime_0000...shikim te kendeshem...
Isha ne dhomen time...kisha nje dhimbje te tmerreshme koke...aq e madhe ishte dhimbja e kokes saqe mezi u cova mezi dhe tavani me vinte rrotull...po shikoja verdall dhe po pyesja veten se pse isha ne dhome dhe pse jo ne feste...
Ngrihem mezi,ndjeja nje keputje tejet te madhe...kembet nuk me mbanin per te levizur madje shoh aty ne nje karrige Reanin me nje liber perrallash ne dore sikur te me kishte ruajtur tere naten gjithashtu edhe Jori ndodhej aty ne krevatin tjeter per te fjetur.
-Cfare kam bere mbreme une dhe nuk i mbaj mend?-pyeta veten me ze...
Tashme ishte ora 9 e 30 dhe e dija qe dikush do te ishte zgjuar...Patjeter ndoshta mund te ishte Stefi,Soni ose Suela. Nje prej tyre do tme tregonte se cfare kisha bere...
Dola nga dhoma pa zhurme dhe nuk e mbylla te tere deren e lash vetem pak hapur...Kembet me merreshin si dhe mendja. Nuk isha aspak ne terezi madje aspak dhe se pari duhet qe te laja syte dhembet dhe cdolloj gjere tjeter te nevojshme por sapo kapa dorezen per te hapur nuk u hap...e ktheva celesin per te hapur deren dhe shoh Suelen qe e kishte zene gjumi siper te Wc dhe Enea qe ishte shtrire ne vaske dhe te dy po flinin.
-O zott cfare ka ndodhur?-thash me vete serisht dhe i pash te dy teksa flinin...ne fakt ishte per te qeshur.
Dola nga banjo me uje ne fytyre pasi nuk mora peshqir se mund t'i prishte gjuminn atyre.
Hyj ne dhomen e mamit dhe babit...dhe sigurisht ishte cifti qe fitoj garen e nutelles vetem se Fabi ia kishte bere 8-2...
Ajo e kishte lene Devin te shtrihej ne toke ndersa per vete kishte zaptuar tere krevatin.
Wee ca cifti immagjino te martohen keto te dy ne te ardhmen...mendova une dhe imagjinata ime shkoj pertej.Ne imagjinaten time:
-Fabi zemer...beji femijet gati sot do te shkojme te takojme mamin...-tha ai duke veshur nje pale corape qe dukeshin keq.
-Ore ti...a merr vesh nga moda ti apo ca...ka te drejt qe te tall Ketlin dhe shoqet e mia ty...ti nuk je as nga fshati epoo me mire te kisha marre dike nga fshati do te vishte c't'i thoja une.-tha ajo e acaruar dhe e veshur teper lezetshem me rrobat e shtepise.
-Zemer...
-Jo mos me therrit zemer...me ka ardh ne maje te hundes gjithmon shkojme te takojme mamin tend dhe jo timen...Pse ca ka Monda me teper se mami im...
-Fabi perseri me keto muhabete?
-Jo Devi jo gjithmon sipas qejfit tend...sot eshte pervjetori yne i marteses dhe duhet te gezojme te vetem si cift dhe jo me mamin tend dhe babin tend.
-O shpirt...sot? Pervjetori yne?!
-Ah e sheh...kurre nuk mban mend pervjetoret tona...a mund te me thuash se sa vite u beme bashk?
-5-6 vjet Zemer.
-Jo shpirti im,i dashuri im ne kemi te 8-tin pervjetor.
-Ahh po po zemer po harrova vetem nje vit shpirt-tha ai i cili nuk dinte cte thonte.
-Jo zemer jo 1 po 2 kuptova...ik tani nuk dua te te shoh me sy ke per te fjetur tek taraca sot dhe do te te fal vetem po me bleve 12 kavanoza me Nutella.
VOUS LISEZ
Ndoshta ska nje fund per ne...✔
Roman d'amour(PERFUNDUAR✅) Ketlin Mema eshte nje vajze 18-vjecare teper lozonjare, llastic dhe e cmendur e cila me bashkimin e shoqeve te saj me te mire kthehet ne nje rebele te pa permbajteshme. Per here te pare ajo bie ne dashuri vetem me ane te nje aksidenti...