3.Bölüm

65.6K 3.1K 265
                                    




' Komutanım? '

Akifin sesini duyduklarında herkes aynı şeyi düşünüyordu. Tam olarak iki saattir yürüyorlardı ve baygın olan kadın da sıra ile sedye de taşınıyordu. Herkes yorgundu. Sinirliydi ve uykusuzdu. Kodları kaybetmişlerdi ve yanlarında bonus olarak bir paket taşıyorlardı. Bu yüzden kimse bu çağrıyı sallamadı ama Akif kararlıydı. Sıkılmıştı.

' Komutanım? '

Kuzey, cevap vermedikleri her saniye üşenmeden tekrara düşeceğini bildiğinden acısız bir şekilde bitirmeye karar verdi.

' Söyle '

Akif ' hiçbir şey komutanım ' dediğinde dişlerini gıcırdatan Kuzey, ' Ne diye sesleniyorsun o zaman? ' diye sordu. Aslında bu bir soru değildi ama Akif öyle ele almadı.

' Komutanım demek hoşuma gidiyor, komutanım '

Kuzey sesli olarak bir Hasbinallah çektikten sonra ' benimde dişlerini karnına doldurmak hoşuma gidiyor Akif, deneme mi ister misin? ' diye sordu.

' Dişlerimi ağzımda daha çok seviyorum, komutanım '

' O zaman ağzına sahip çık, Akif '

' Ağzım üzerinde birçok kişinin hakkı var komutanım ' dedikten sonra ' ama illa bir şey doldurmak istiyorsanız döndüğümüzde izin kâğıdımı alırım komutanım ' dedi. Albay, zaten diken üzerindeydi bir de bu gevşeğin boş muhabbetlerini çekemezdi. O sebeple bariton ses tonuyla Akife deyim yerinde ise tısladı.

' Döndüğümüzde istifanı doldur ben zevkle onaylarım Üsteğmen '

Akif mor rengiyle kaynaşırken Seyit yanına yaklaşıp ' korkmayın komutanım, size her yerde iş var ' dediğinde, Akif albayın dalga geçtiğini bilse de tırsmıyor değildi ama bu tırsmayla Ankara'ya kadar da dayanamazdı o nedenle Seyidin pasını karşıladı.

' Nerede Teğmen? '

' Disko, komutanım '

' Disko da ne işi Teğmen? '

' Striptiz, komutanım '

Bunu söylerken yüzündeki gülümsemeyi zapt etmeye çalışan Seyit, Akif'in sözüyle sırıtmaya çevirmişti.

' Seninle mi çalışıcam? ' Seyidin yüzündeki sırıtmayı oraya gömmeye hazırlanan Akif'in keyfi yerindeydi.

' Benden striptizci olmaz, komutanım ' dediğinde, Akif yüzündeki piç gülümsemesiyle hızlanırken bir taraftan da golü doksana atmıştı.

' Bence denemelisin Seyit, kıçına girmiş direkle çok seksi olursun '

Seyit, gözlerini devirirken yanına yaklaşan Hasan' a ' Üsteğmeni vursam ne kadar ceza alırım, Teğmen? ' diye sordu.

' Ekürim hakkında plan yapıyorsanız komutanım, cezayı bölüşebiliriz '

' Ekürini vurma planlarıma ortak mı olmak istiyorsun, Teğmen? '

' Evet, komutanım '

' Neden, Teğmen? '

' Çünkü daha gerekli bir işimiz şu anlık yok komutanım '

Seyit, Hasan'ı onaylarken Yüzbaşı Ali'nin verdiği 10 dakikalık mola ile ' Hasan mevzilen bende planı yapayım ' dedi.

' Emredersiniz komutanım '

Askerler, inzivaya çekilirken Albay Mehmet, Yüzbaşı Ali ve Kuzey ile birlikte durum değerlendirmesi yapıyorlardı.

Kuzey ' Komutanım, kodların tekrar alımı için mutlaka irtibat kurulacaktır. İnlerine ulaşmadan teslimattan hemen sonra el koyabiliriz ' dedi.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin