15.Bölüm

46.3K 2.4K 311
                                    

'Gerçekten kafayı yemiş gibi alışveriş yaptın Şeyma ' diye sitemle söylenirken, bir yandan da aldıklarımızı dolaba yerleştiriyorduk. 

Yüzünde hoşnut bir ifade ile elindeki siyah saten geceliği havaya kaldırıp ' Kızım bunlar söz konusu olunca erkeklerden bile fazla heyecanlanıyorum ne yapayım? Hem artık seni pijamalardan kurtarma zamanı gelmişti ' dedi ve geceliği göğsüme bastırdı.

'Giyin! '

' Of Şeyma of! '

' Giyin dedim '

Gözlerimi devirip soyunmaya başladım. Bir taraftan da söyleniyordum.

' Yani bunca şeyi aldık ama önce adamı almam gerekmiyor muydu? Sıralama da bir sorun var '

' Sıralama da bir sorun yok, tamam güzelsin ama çoğu zaman tatlısın. Bunun değişmesi gerekiyordu. Önce seksi olacaksın sonra adamı alacaksın. Tüm olay bu '

Geceliği üzerime geçirdikten sonra ' Sütyen ile olmaz Duru, çıkar onu da ' demesiyle onu da çıkardım. Aynanın karşısına geçip kendimi incelerken Şeyma ' İşte böyle olacaksın ' dedi.

' Ben zaten dışarıya gecelikle çıkarım, sende haklısın '

' Üf boş yapma, ne zaman lazım olacağı belli olmaz '

Ellerimi belime koyup ona doğru döndüm ve ' Adamla gecelikli sohbet edecek kıvama gelirsem, sence üzerimde bir şey olur mu? ' diye sordum.

' Canım gecelik dediğin şey giymelik değildir '

' Ya ne içindir bayan çok bilmiş? '

' Kaldırmalıktır '

İma ettiği şeye yüzümü buruştururken dolabıma geri döndü ve ' Bu koca karı şeylerini de at artık ' dediğinde göz devirirken, yere fırlattığı turuncu pijama takımıma bakıp ' Atma bunu ' dedim ve yerden alıp katlamaya başladım.

' At ya, güzelim şeylerin içinde vasat kalıyor '

' Tamam atacağım ama sonra, daha yıpranmadı bile ' derken hastahaneden sonra atmayı düşündüğümü kendime sakladım.

' Of tamam, ama atacaksın bak. Bir ay sonra kontrol edeceğim bu dolabı ' 

' Tamaaammmm ' dediğimde kafasını sallayarak ' Aferin ' dedi ve ekledi ' Ben gidiyorum şimdi, malum benim bir kocam var ' dedi. Yüzünde sinsi bir gülümseme ekleyerek ' Senin yok ' dedi.

' Ne kadar farkında değildim, sana anlatamam '

' Çok konuşma, tatili bahane edip yine bir şeyler karıştırmıyorsun değil mi? '

' Ne karıştıracağım ya '

' Orasını bilemem, en son dağdaydın '

' He evet, çünkü tatil programım öyleydi. Allah aşkına git evine '

' Tamam be ' dedikten sonra sarılıp, öptü ve ' Görüşürüz, bol bol resim isterim ona göre ' dedi.

' İnşallah canım ya ' derken kapıya doğru ilerliyorduk. Çapkının tüylerini okşadıktan sonra ' Nereye bırakacaksın bu tüy yumağını? ' diye sordu.

' Yan komşuya, seviyor Çapkını '

' Okey 'derken ayakkabısını giyiyordu. Tekrar sarıldı ve ' Kendine dikkat et, aklını boşaltmaya bak. Sen bana lazımsın ' dedi.

' Merak etme, iyi olacağım '

Göz kırpıp öpücük attı ve merdivenlere doğru ilerledi. Kapıyı kapatıp, salona geçtim ve oturdum. Çapkın hemen dizime çıkıp uzandı.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin