Geceye ev sahipliği yapan sis, Kara Hilal timini gizliyordu. Soğuk hava ise hızlı hareket eden time engel olamıyor adeta hızlarını arttırmak için ekstra güç veriyordu. İki gündür verilen koordinatlara ilerliyorlardı. Bölgeye havadan iniş yapmaya izinleri olmadığından bu yolu yaya olarak katediyorlardı.
Alınan kara haberin ardından hızla toplanan Kara Hilal timi Resmi olarak sınırda görev yapan askerin dışında, Resmi olmayarak intikam için harekete geçmişlerdi. Hain saldırı sonrasında kanları kaynayan ve gözlerini karartan tim, sonucu ne olursa olsun intikam için yemin etmişlerdi.
Bilmiyorduk diyerek legal olarak için içinden çıkmış gibi görünselerde Türkiye bu durum karşısında boş kalmayacaktı ki bu güne kadar da kalmamışlardı. Madem bilmeden bir saldırı olmuştu; Türkiye de bilmeden intikam alacaktı. Madem kamuoyuna bir oyun oynuyorlardı, kuralları da Tsk belirleyecekti.
' Komutanım sanırım kaval kemiğim kırıldı ' diye söylenen Seyit'e ithafen Akif mırıldanarak ' Kırık değildir, kırık olsa duramazsın bebeğim ' dedi.
Hasan ' Sanırım bende aynı dertten muzdaribim komutanım '
Akif ' Amma naz yaptınız he '
Seyit ' Keşkemm görünmezlik kremi olsaydı, kullanırdık ne güzel '
Akif ' Öyle bir krem olsa dağda mı kullanırdın mal çocuk? '
Seyit ' komutanım diğer yerlerde görünmez olmama gerek yok evelallah ' deyip gevşekçe sırıttı.
Akif ' Dedi cünüp nedir bilmeyen kişi '
Seyit ' Komutanım bizimde var numaramız niye öyle diyorsunuz? '
Akif ' Seyit ben bir şey söylüyorsam o kesin bilmediğimdendir ' derken gülümseyip devam etti ' Ama konu senden açılınca doğrucu başı kesiliyorum nedense '.
Ali ' Şu çenelerinizi kapalı tutun artık eşek kadar adamlarsınız ' diye kulaklığına hırladığında Akif'in sırıtan sesi timde goy goyun başlayacağına işaretti.
' Komutanım ama niçin böyle yapıyorsunuz? Eşek kadar olmuş olmamız hiç konuşmayacağımıza mı delalet ediyor? O zaman Duru da sıçtı sonuçta o da eşek kadar olan ben ile aynı yaşta '
Ali ' Akif durduk yere beni üzerine sıçratma ' diye homurdandı.
Seyit ' Komutanım, Yüzbaşım bize arada katılırdı ama son zamanlarda o da olmuyor aceppp nedenddiirrrr? ' diyerek sonunu melodiye bağladı.
Akif ' Molla osurursa cemaat sıçar Seyit ' durdu ve ' Komutanım bu yönünü bize göstermiyor ' diye ekledi.
Seyit ' Tüh! Keşke göreydik '
Hasan ' Görmeye bu kadar hevesli olmayın komutanım zira ne çıkacağını tahmin etmek zor değil ' diyerek olaya gerçekçi bir şekilde yaklaştığında Akif göz devirip, silahının dürbünü ile taramasını yapıp ' konuştu amcık kafalı filozof ' diye mırıldandı.
Hasan ' Düşünmek bedava komutanım '
Akif ' Düşünebilmek de paralı olsa keşke ' durdu ve ' en sevdiğim beynim, senin sikik düşüncelerinle dolmasa! ' ekledi.
Hasan ' Ama komutanım niçinnnn beyleee yapıyonuzzzzzz? ' diye ağzını yayarak konuşunca Seyit ' Ağzına ne oldu? ' diyerek sahte bir panik ile konuştu.
Hasan ' Ne olmuş? '
Seyit ' Bende onu soruyorum ya mal '
Hasan ' Bir şey olmamışta olabilir, olmuşta olabilir ' diyerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomanceKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.