63.Bölüm

36.6K 1.8K 190
                                    

Bölümde geçişler vardır, dikkatli okuyunuz :)

Misafirimiz de var.

Aslında iki misafirimiz var.

Buyurunuz,

Durunun içindeki ezici baskı yüzünden önündeki sayfalara odaklanamıyordu. Adamını yolcu edeli tam tamına altı gün olmuştu ve ne bir ses vardı ne de bir haber... Masalı artık günde yüz kere değil otuz kere arıyor ve hayır cevabını aldıktan sonra kapatıyordu. Aklı, kalbi ve ruhunu da adamıyla birlikte göndermişti. Ruhunun boşluğunu da ezici bir baskı devir almıştı. Boğazına bir el asılmış gibi ne doğru dürüst nefes alıp verebiliyordu ne de doğru dürüst düşünebiliyordu. Çalan kapıya hafif bir tonlama ile ' Gel ' dediğinde içeriye Şeyma girmişti.

' Aşkım ne yapıyorsun? '

' Aklımı toparlamaya çalışıyorum '

Koltuğa oturan Şeyma ' Hala bir haber alamadın mı yani? ' diye sorunca Duru ' Hayır ' diye mırıldandı.

' Bebeğim korkma, adam bordo bereli ve kendi başının çaresine bakabilecek yaşta, güçte ve cüssede '

' Orasına bir sözüm yok ama içim bir tuhaf '

' Bilirim o hissi '

' Siktir! Maksimum bir maçta görevli oluyor senin ki '

' Ona bile katlanamıyorum ' dedikten sonra yerinde dikleşen Şeyma ' Boş ver şimdi erkekleri de, sana bomba gibi bir haberim var ' diye şakıdı.

Duru, tek kaşını kaldırarak ' Hayırlar olsun? ' dediğinde Şeyma ' KF Holding kapanmış ' dedi.

Duru bunu bildiğinden sakince ' Biliyorum ' dediğinde Şeyma ' Uydurma az önce ilan ettiler ' dedi.

' Off Şeyma! Bana ne kapanmış ya da kapanmamış '

' Eğer ortak işimiz devam etseydi umursardın ama '

' Ama çok zeki olduğumdan anlaşmayı uzatmadım '

' Doğru '

Duru, arkadaşının bitmeyen neşesine bakıp içinde kendisine de biraz vermesini diliyordu. Ali gittiğinden beri hiçbir şey yolunda gitmiyor, içsel olarak bitmek üzereydi. Adamına o kadar alışmıştı ki, yokluğunda zorlanıyordu.

' Bugün katılmam gereken bir finans toplantısı var bankada '

' Neden? Bir sorun mu oluştu? '

' Şu yeni proje için banka kredisi talebi geldi. Onu değerlendirmek için bir toplantı yapacağım '

' Paramız yok mu? '

' Var canım ama sen har vurup harman savurduğun için vakıflara, kalmadı ' diye sitemle konuştuğunda Duru ' Fazlasında gözümüz yok değil mi bebeğim? ' dedi.

' Bence var. En azından projeleri kolaylıkla halledebiliriz '

' En kötü iflasa kadar geliriz ki bu imkansız ' durdu ve ' Şirketi değeri, zararı her türlü karşılar ' diye ekledi.

' Buna güveniyorsun değil mi? '

' Kendime ve ekibime güveniyorum '

' LOL '

' Gitsene sen '

' Gideyim sende depresyonu bir ara, müsait ise girmeye devam edersin ' dedikten sonra dil çıkararak odadan çıkan Şeyma'nın ardından göz deviren Duru, telefonunu alıp Masal'ı aradı.

' Bir haber yok ' diyerek telefona cevap veren Masal ile oflayarak ' Sence durumları nasıldır? ' diye soran Duru'nun içi sıkıntı denizinde yüzüyordu.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin