65.Bölüm

37.9K 1.8K 281
                                    


Duru ' Bunu yaptığımıza inanmıyorum ' derken sesindeki hayret tınısı, halen yerini koruyordu.

Ali, asansörde olmalarını fırsat bilerek kadınını kendisine çekerek ' İnanman için Beyzade olmayı bekle ' dediğinde Duru sırıtarak ' Yaklaşık dört saattir Beyzadeyim zaten adamım ' diye karşılık verdi.

Ali, kadınının maskesini düzeltip inmeleri gereken katta duran asansörden indiler ve kala kaldılar. Karşılarında Kara Hilal timi ve Albay'ı gören çifte Akif ' Eğer son dakikada haberim olsaydı DURUN! BU NİKAH KIYILAMAZ diyerek nikahınıza dalardım ' dedikten sonra ' Allahtan yengemin ağzının ayarı bozuk ' diye ekledi.

Masal, Akif'e öldürücü bakışlar atarak ' Ben senin ayarın ile sonra ilgileneceğim ' diyerek dişlerinin arasından konuştuktan sonra Duru'ya dönüp, gülümseyerek ' Hadi seni hazırlayalım kuzum ' dedi.

Duru, kaşlarını kaldırarak adamına baktı ve ' Hazırlanmak? ' diye şaşkınca sordu.

Ali ise kadınının kulağına yaklaşıp fısıldayarak ' Kot pantolon ile evlenilmeyeceğini söylemiştin ' dedikten sonra ekledi ' Zaten kalan ömrümde ağzıma sıçacağın bir çok konu olacak, kot pantolonu aradan kaldırayım dedim '

Duru, adamına manidar bir bakış attıktan sonra ' Eyvallah Ali'm ' dedi ve ekledi ' Seçimi benim yapmadığımı atlamışsın ama '

Ali, kadınına iç gıcıklayıcı bir bakış atarak kıvrandırdıktan sonra Masal'ın çekiştirerek uzaklaştırmasın izin verdi.

Albay, elinde büyüttüğü askerinin yüzündeki mutluluğa babacan bir tavırla bakarken Akif ' Kendimi aldatılmış hissediyorum ya ' diye hayıflandı.

Ali, onu duymazlıktan gelerek Kuzey'e ' Ailesi geldi mi? ' diye sorduğundan Kuzey ' Seyit alandan almış, yoldalar ' diye cevap verdi.

Ali, bir anda gelen gerginlik ile yerinde kımıldandı.

Gerilmişti.

Ailesiyle ikinci karşılaşması nikah olacaktı.

Flashback

Kapıyı açan kadının yüzündeki sevecenlik ile bir nebze de olsa rahatlayan Ali, boğazını temizleyerek ' Yüzbaşı Ali Beyzade ' dedikten sonra ' Eğer müsaitseniz, sizinle ve eşinizle konuşmak istiyorum ' diye ekledi. Kaç yıllık askerdi, ne savaşlar ne acılar görmüşte eğilmemişti ama şimdi, sesi titriyordu. Sanırım her erkeğin eninde sonunda sıkıntıdan terleyeceği yer, burasıydı.

Kadın, karşısındaki üniforması üzerinde devasa askere kısa bir bakış attıktan sonra, salonda torunu ile oynayan kocasına ' Bey, az kapıya gel ' diye seslendi.

Ali, yüzündeki gergin gülümsemeyle öylece dururken kapının ardından görünen kır saçlı adamın şaşırmasını fark etmişti.

' Hayırdır komutanım? ' diye soran adamın sesindeki netlik karşısında duruşunu düzelten Ali ' Yüzbaşı Ali Beyzade, müsaadeniz olursa sizinle konuşmak istiyorum ' diye cevap verdi.

Adam, anlamıştı. Çünkü, kızını tanıyordu o sebeple tek kaşını kaldırıp bıyık altı bir gülümseme ile ' Buyur, geç ' dedi ve hanımına dönerek ' Bize iki çay getirir hanım ' diye ekledi.

Ali, postallarını çıkardıktan sonra adamı takip ederek salona ilerledi. Kendisine gösterilen yere oturduktan sonra adamın kendisini süzen bakışlarına bir süre izin verdi.

' Geliş sebebin hayır gibi görünüyor, doğru muyum? ' diye soran adam ile kafasını usulca aşağı yukarı salladı. Kadınının, huyunu nereden aldığı belli oluyordu.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin