' Böyle saçma iş mi olur amına koyayım! '
' Yapacakları işin ecdatını sikeyim'
' Hepsini kazığa oturtmak istiyorum '
' Amına koduklarım '
' Göt herifler '
' Siki yandan yiyesiciler '
' Gün yüzü görmeyesiciler '
Akif son bedduayı havada kapıp Mustafaya küçümseyici bir bakış attıktan sonra ' Hanım anne? Sen misin? ' diye söylendi. Hemen ardından ' Yetimhanede aynı senin gibi beddua eden bir Hanım anne vardı Mustafa ve bil diye söylüyorum kadın MÖ den kalma ' diye ekledi.
Mustafa ' Komutanım en temiz beddua budur '
Seyit ' Allaha havale etmeksense, kendin kessen cezasını olmaz mı? '
Akif ' Saat daha 9 değil bu nedenle havalen karşı tarafa iletilmeyecektir. E bizde o kadar saat bekleyemeyiz tabi süzgeçe dönmek istemiyorsak '
Seyit ' Komutanım bence küfür ve beddua temalı dersin artık TSK' de verilmesi gerekiyor '
Hasan ' Öğretmen olarak da sizi atasalar var ya ' dedikten sonra kısık tonlama ile ıslık çaldı.
Akif böbürlenerek ' Canım, benim öğretiş yerim yataktır e kolordudakilerle de yatak faaliyetlerini yapmayacağıma göre bence Seyit öğretmen olarak atanabilir çünkü onun için fark etmiyor ve onun yelpazesi daha geniş ' dediğinde Seyit'e bulaşmadan yapamamıştı.
Seyit ' Senin diline düşeceğine, kerhane ortasına düşseydim daha az sikilirdim ' diye huysuzca konuştu.
Akif sırıtarak ' Neden öyle diyorsun bebeğim? Fazladan gelir olsun diye şey ettim ben ' dedi.
Seyit ' Komutanım mümkün ise siz şey etmeyin '
Ali kulaklığına doğru ' Zevzekliğiniz bitti ise başlayalım mı? ' diye tıslayarak konuşunca Kuzey ' Planın dışına çıkanı ana rahmine geri sokarım, anlaşıldı mı? ' diyerek görevin ciddiyetini ve önemini vurgulayan Kuzey' e ithafen Akif ' Beni başka yere sokar mısınız komutanım? Anne rahminin kirasını ödeyemiyorum ben ' diyerek mırıldandı. Sesinde eğlenceli bir ton olmasına rağmen içinde daime burukluğu taşıyordu.
Kuzey ' Seni Seyit'in götüne sokmamı ister misin Üsteğmen? ' diye sinirle konuştu.
Seyit ' Komutanım sizde mi ya? '
Akif ' Orası kalabalıktır şimdi rahat edemem ben komutanım ama düşünce tarzınızı sevdim '
Kuzey ' Hatırlat bana da, seni alayda bir güzel seveyim Üsteğmen tamam mı? '
Akif ' Görüldü '
Ali ' Açık vereni, kendi başına iş yapanı ve görevi tehlikeye atanı, Ankara'ya indiğimizde süründürürüm. Anlaşılmayan bir şey? ' diyerek tehdit içeren bir konuşma yaptığında tim sadece yutkunmuştu.
Tim, vardıkları koordinatlar doğrultusunda karşılaştıkları görüntüyü hazmetmekte zorlanmışlardı. Dünyanın çivisi çıkmıştı çıkmasına da, insanlığın? Müslümanlığın?
Müslüman, müslümana bunu yapar mıydı?
Dini hiçe sayıp, tüm yasaklarını uygular mıydı?Ne ara bu kadar insanSIZ kaldık?
Ne ara bu denli insafSIZ kaldık?Kara Hilal timi karşılaştıkları bu görüntüyü es geçip görevin gerektirdiğini yapmak zorundalardı çünkü öncelik görevdi. Görev için sızmalarını gerçekleştiren tim, kulaklıklarına doğru ' Hazır ' diye fısıldadı. Seri bir şekilde görevlerinin gereğini yerine getiren tim, sessizce geri çekildi. Ali, telsiz ile Ankara' yı arayıp ' Yüzbaşı Beyzade ' diyerek kendini tanıttığında karşı taraftan Albayın sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
Roman d'amourKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.