29.Bölüm

44.8K 1.8K 110
                                    

' .... sonrada kapattım '

Masal, duyduklarına inanamıyordu. Ama bir yandan da hoşuna gitmişti. Gülse mi ağlasa mı bilemiyordu ama bildiği bir şey vardı, o da; dinsizin hakkından imansızın geldiğiydi..

Duru mırıltılı bir ses ile ' resmen sıçmakla kalmadım üzerine bir de sıvadım ve cilaladım ' dediğinde Masal  artık kendini tutamamış, kahkaha atmaya başlamıştı.

Duru da onun bu haline anlamsızca baktıktan bir süre sonra kahkaha atmaya başladı. Ağlanacak haline gülüyorlardı ve resmen delirmişlerdi çünkü bunun başka bir açıklaması yoktu.

Masal biten kahkahasının son demlerini yaşarken ' Al-lah iyili-ğini versin kı-zım. Hiç güle-ceğim yoktu ' dediğinden Duru da son bulan kahkahasının ardından göz yaşına siliyordu.

Duru, omuz silkince Masal ' Bence gel dışarı çıkıp biraz hava alalım, beynimize oksijen gitsin yoksa benim beyin ölümüm gerçekleşecek ' dedi.

' Yapacak çok işim var Masal, çıkamam '

' Bu kafa ile hiçbirini yapamazsın, yapsan da anlamazsın ' dedikten sonra ' Kalk hadi çay içeriz ' dedi.

Duru kafasını sallayıp ayaklanırken Masal montunu giyiniyordu. Masal, kapıya ulaştığında ' Orada da sokacak bir şey bulursun MERAK ETME, boş kalmazsın ' dedi ve kıkırdayarak çıktı. Duru arkasından ' Masal ya! ' diye huysuzlandı ama bir yandan da gülümsedi. Dengesizleşmişti.

Mahir'in yanına ulaştığında ' Mahir ben iki saatliğine çıkıyorum, acil bir durum olursa ararsın ' dedi.

Mahir ' Elbette Duru Hanım ' dediğinde ona gülümsedi ve çıkışa doğru hızla ilerledi. Masal, kapının ağzında onu beklerken yerinde sekiyordu çünkü hava buz gibiydi ve bu buz gibi havada hava almaya çıkıyorlardı.

Gelen arabasıyla birlikte yola koyulduklarında Masal'ın telefonu çalmıştı. Masal numaraya baktıktan sonra oturuşunu düzeltip, öksürdü ve cevapladı.

' Emredin komutanım '

' Masal? ' diyen sesi duyduğunda koltuğa yayıldı. Babası teğmen Şanlı demedi ise general olarak aramıyordu ki bu da büyük ölçekte rahatlamasını sağlamıştı.

' Efendim babacığım? '

' İstanbul'da ne yapıyorsun? '

' Evimdeyim baba '

' Kuzey görevde iken Ankara'da kalman konusunda anlaşmıştık '

' Evet ama burada işlerim vardı '

' İşin alışveriş ve arkadaşlarınla buluşmak mı? He bir de hastane var, neden gittin? Hasta mısın? '

Masal, gözlerini belerterek ' Baba eşek kadar kadın oldum, evliyim ve askerim ayrıca senin kızınım. Başımın çaresine bakabilirim, beni takip ettirmekten vazgeç artık. ' dedi.

' Neden hastaneye gittin? ' diye dişlerinin arasından konuşan babası ile kaçamayacağını anladı ama ayrıntı da veremezdi.

Ortada ne fol vardı ne yumurta!

' Kadınsal rutin kontrol '

' Rutin kontrollerine üç hafta var Masal! Son kez soruyorum, hastaneye neden gittin? '

' Kadınsal bir şey vardı o sebeple gittim ve sana detay veremem baba '

' Kötü bir durum yoktur, inşallah? '

' Yok babacığım, için rahat olsun '

' Peki kızım ama yarın sabah seni kahvaltı masasında görmezsem külahları değişiriz ona göre '

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin