' Bu konu daha ne kadar tartışılacak Efe? ' diye sinirli bir sesin yankılandığı mutfağa adımını atan Ali, karısının çatık kaşlarını görünce ' Hayırdır Hatun? ' diye sordu.
Efe ise mutfağa giren babası ile yaygın duruşunu düzeltip annesine küçük bir kedi gibi bakmaya başladı. Duru ise oğlunun bakışlarını görmüş ama sinirinde bir azaltma yapmamıştı.
' Anlatmak ister misin Efe? '
Efe, annesinin yüz ifadesinden ve ses tonundan anladığını yaparak ' İstemem anne ' diye mırıldandı.
Duru, oğlundan aldığı cevap ile adamına dönerek ' Sen neden evdesin? ' diye sordu.
Ali, bir süre daha oğluna delici bakışlarını gönderdikten sonra kendisine soru soran kadınına bakarak ' Benim de evim çünkü ' dedi.
' Efe, bak bakayım ben üst katta mıyım? ' diyen annesine ' Gidip, bakayım ' der demez mutfaktan kaçar gibi koşan Efe, içinden ucuz yırttık diye geçirdi.
Ali, ocağa doğru dönen kadınına doğru iki adım attıktan sonra ' Şimdi söyle bakalım, bu sıpa ne yaptı? ' diye sordu. Duru ise karşısında sorgu moduna geçen adamına gözlerini kısarak ' Zorunda mıyım? ' diye karşılık verdi.
' Evet '
' Yapmamasını söylediğim bir şe- '
' Yaptı mı? Ef-! '
' Bir dur lafımı bitireyim hemen parlıyorsun ya! '
Ali, sıkıntılı bir nefes bırakıp ' Bitir ' dediğinde Duru'nun malum günü olduğundan alınganlığı üt seviyelerde olduğunu bilmiyordu.
' Ne oldu Albay?! Sıkıldın mı benden? Neydi bu nefes şimdi? Tamam , konuşmam ben, sen sıkıntıya girme de gelme de'
' Siktir ya! ' derken jetonu düşen Ali, içinden de hay ben böyle işin! Dedi. Kadınının yaptığı ilk doğumundan itibaren, şu zıkkımın ne zaman geleceğini kestiremiyordu çünkü kafasına göre takılıyordu. Ve bu durum da, Ali'nin tökezlemesine sebep oluyordu.
Duru, ocağın üzerindeki tencereye yeni bıraktığı soğanları karıştırırken gerilen sinirlerini dizginlemeye çalışıyordu ama ne çare!
' Maşallah ya sana! Bu evlilikte ömrümüz yirmi sene miydi? Bravo Ali BEYZADE '
' Hatun, ben ne dedim şimdi? '
' Elinin körünü dedin Ali, elinin körünü! Çık mutfağımdan '
' Yoooookkkkk ' derken kadınının arkasından sarılan Ali, o hatayı evliliklerinin ilk zamanlarında yapmıştı ve sonucunda bir hafta yataktan uzak kalmıştı.
' Çekil ya ' diye cırlayan Duru, bedeninin yaslandığı bedenden oldukça memnundu ama sinirlenmişti, ne yapsın?
' Çekilmemmmmm '
' Çocuk musun sen? '
' Olabilir. Sana ne lazım? ' derken sesindeki piçliğe engel olamamıştı. Duru da, adamının piç haline dayanamadığından kıkırdadı.
' Ha şöyle, gül! Aferin ' diyerek dudaklarının kadınının boynuna dokundurup, öptükten sonra ' anlat ' dedi.
' Kamp varmış,1 aylığına '
' Eee? '
' E si gitmek istiyor. Tıp, önceliği olmalı '
' Haklısın. Bu yüzden mi sana karşı çıkıyor? '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomanceKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.