7. BÖLÜM

54.9K 3K 288
                                    

' Komutanım, sanki teğmen birazcık morardı sizce de öyle değil mi? '

Odada ki herkes aynı düşünceye sahipti. Teğmen Buseye verilen ayarı duyan Kara Hilal timi son on iki saattir yaptıkları gibi Duru denilen kadını konuşuyorlardı. Şimdi de Teğmene müsaade etmeyip kelepçeyi kendi taktığı için keyiflenmişlerdi..

Seyit ' Bence de üsteğmenim '

Hasan ' Kadında başka bir şey var. İçim gıcıklanıyor fena halde '

Kuzey ' yavaş gıcıklansın yoksa gıcıklanacak bir için kalmayacak teğmen '

Hasan sırıtarak ' emredersiniz komutanım ' dediğinde Akif ' Komutanım sence örgütle bir oluşum içerisinde olabilir mi? Şahsen ben ihtimal vermiyorum da ' dedi. Tam o esnada sorgu odasına giren general ve albay ile Kuzey ' bu düşünceni mikrofona söylemek ister misin üsteğmen? ' diye sordu.

Akif ' Böyle iyi komutanım '

Kuzey ' Ama haklısın, benimde düşüncem o yönde. Bu kadın sadece fazla zeki, dikkatli ve cesur '

Akif ' İyi şeyler yapmadı ama hala dimdik oturuyor komutanım o sebeple kısaca fazlasıyla Türk demek daha uygun gibi '

Masal ' Ve çok şirin bir kız '

Kuzey ' Teğmen ' diye karısını uyardığında Masal sadece omuz silkip devam etti ' ayrıca size anlattım ya çenesinin de maşallahı var ve bu soruşturma bittiğinde onunla sivilde görüşmeye devam etmek istiyorum ' .

Akif ' Bende '       

Hasan ' Bende '

Seyit ' Bende '

Kuzey içinden bende diye söylediğinde Generalin iplerden kurtulmasıyla ilgili yaptığı baskıyla herkes Duru ya odaklanmıştı. Kadının gözleri parlıyordu adeta. İnanmadıklarını hissediyordu belki de. Kelepçeli ellerini yukarı kaldırmasıyla parmaklarını çıkarması ve kelepçeden kurtulmasına ayrı hayranlıkla bakılırken, Teğmen Buseye müsaade etmeden tekrar kelepçelemesine de ayrı hayranlıkla bakıyorlardı.

Seyit ' huuuu! Bu kadın var ya mükemmelin vücut bulmuş hali '

Başından beri sessiz kalan Yüzbaşı Ali, Seyide öldürücü bir bakış atıp izlemeye devam etti. Kadının çadırı sormasına kaş kaldırmaktan ve kelepçeden kurtulmasına kaşlarını çatarak bakmasının dışında hiçbir şey yapmamıştı. Sorgu olağan seyrinde biterken, kadının donmuş yüz ifadesi timde acıma duygusunu yeşertmişti.

Masal ' Çok kötü oldu ya, ben bir odaya yerleştireyim de biraz uyusun yarın için bir plan oluşturursunuz yüzbaşım '

Yüzbaşı Ali ' bildiririm teğmen '

Masal odadan çıktığında timde dağılıp odalarına geçti. Sorgu odasının kapısında Teğmen Buse ve kadını yakalayan Masal ' Teğmen, gerisini ben hallederim ' dediğinde Buse henüz hıncını çıkaramadığı kolu bırakarak ' emredersiniz komutanım ' dedikten sonra gitti. Masal kadındaki boşluğu fark etmişti. Yanında ruhsuz bir şekilde yürüyen kadının yönlendirilmeye ihtiyacı vardı. Masal, usulca koluna girdi ve yardımcı oldu. Yatakhanenin oraya geldiklerinde kartını okutup kapıyı açtı ve sağdan dördüncü olan odasına götürdü. İçeriye girerken ' biraz dinlenmelisin yarın için güç topla ' dediğinde Duru sadece kafasını sallamakla yetindi. Hiçbir şeye gücü kalmamış gibi hissediyordu. Kendini yatağa bırakıp gözlerini kapadı. Çok geçmeden Masal odadan çıktığında kocası ile karşılaştı.

Kuzey ' Bebeğim, bu gece karargâhta kalmalıyım, komutanın emri. Odan dolu olduğuna göre benim odama gel '

Masal, kocasını çok özlediğinden ' sanki aksi mümkünmüş gibi bir de teklif ediyorsun Kuzey ' dediğinde Kuzey bıyık altı gülümsemesini karısına sundu. Masal dudağını ısırdığında Kuzey delirerek kolundan tuttu ve odasına götürdü. Orada ne yaşandığı malumumuzdu.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin