62.Bölüm

35K 1.7K 220
                                    

70.Bölüm FİNAL bölümü olacaktır....

Felaket tellalı vol 63963865856293572

Gece atacaktım ama bitti diye atıyorum İşte bu kadar da melakeeyim 

Melaakeee modd 92492056297285929792

Masalın seri sorularına yetişmekte güçlük çeken Duru, kendi gibi biri ile arkadaş olduğu için hem şanslı hem de umutsuz hissediyordu. Allah aşkına nefes almadan konuşabilenin sadece kendisi olduğunu sanıyordu.

' Ay ayıca olmamış mı ama? '

' Fazlasında gözüm yoktu '

Masal bilmiş bir şekilde sırıtıp ' Kaptın he adamı ' dediğinde Duru da aynı sinsilikte sırıtıp ' Kaptım ' dedi.

Masal ' Fırında mı yapacaksın? ' diye sorarken getirdiği fasulyeleri gösteriyordu.

Duru ise ' Fırında pişirebileceğim bir tencere yok ve güveç de yok ' dedi.

Masal ' Bende var gidip alayım sen soğanları rendele '

' Tamamdır '

Masal mutfaktan çıktığında mutfağa giren Ali, kadınına yanaşıp ' Gidip ekmek alayım mı? ' diye sorduğunda Duru, adamına yanaşıp ' Bana mı soruyorsun? ' diye sordu.

' Evin kadını sen değil misin? '

Duru sevimlice sırıtıp ' Hmm, benim değil? ' dediğinde Ali, kadınının alnından öpüp ' Sensin ' dedi.

' O zaman çocuklarının semerine göre ekmek al '

' Fırın mı alayım yani? '

' Küreğini de bana getir '

' Dövecek misin yoksa? '

' Yok daha uçuk fikirlerim var aşkım? ' diyerek adamının yanağına tatlı bir öpücük konduran Duru, hafifçe çekilip ' Ama şimdi söylemeyeyim sürprizi kaçar ' dedi.

Ali ise kadının bu tatlı haline bir süre baktıktan sonra dudağı ile yanağının birleştiği noktaya ufacık bir öpücük kondurup ' O zaman ben çıkıyorum, eksik bir şeyin olursa ararsın ' dedi.

' Ya eksik bir şeyim yoksa?'

' İstediğini yapmakta özgürsün hatun '

' Mesela yemeği iptal edip seni yatak odasındaki eksiklik için arasam? '

Ali, kadınına işkence çektirerek bir süre delici gözleri ile bakıp burnunu burnuna sürterek ' Yatak odasındaki eksiklik ne? ' diye boğuk sesi ile sordu.

Duru ise burnuna temas eden buruna iç çekip ' Sen ' diye mırıldandığında Masal mutfağa hızlı bir giriş yaptı.

' AY PARDON! '

Duru hafifçe geri çekilip ' Ali de ekmek almaya gidiyordu ' dediğinde Masal sinsice sırıtıp ikisini de baktıktan sonra ' Daha çok yapıyor gibiydi ama neyse ' dedi ve elindeki güveci tezgaha bırakıp ' Nerede soğanlar?' diye sordu.

' Henüz yapamadım ' diyerek adamının kollarından ayrılan Duru ' Hemen yapacağım ama ' dedi.

Ali ise ' ben çıkıyorum ' diyerek kadının saçlarına bir öpücük kondurup mutfaktan çıktı.

Duru bir süre adamının ardından batıktan sonra şapşal haline gülümseyip poşetten soğanları çıkarıp işe koyuldu. Hızlı bir şekilde fasulyeyi fırına atan ikilinin ardından Masal sandalyeye oturup ' Sen pilavı yap ben hala tutturamıyorum ' dedi.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin