44.Bölüm

41.1K 1.9K 150
                                    

Biraz normal yaşam olsun dedim ki daha fazlasını yazacak halde değildim. Yarım bıraktığım bölümü anca tamamlayabildim. Duyuru yapmıştım, durumumu biliyorsunuz o sebeple normal bir gün anca yazabildim.

Bir sonraki bölüm de Kara Hilal timi görevde olacak ve onların görev hallerini biliyorsunuz...

Bekleme de kalın ...



' Daha kaç kez söyleyeceğim Masal? '

' İnanmıyorum sana kızım, ateş ile barut yan yana yanmadan duramaz '

Telefona doğru oflayan Duru ' Tam anlamıyla yanmak değil de, birazcık tutuştuk diyebilirim ' dedi.

Masal ise telefonun diğer ucunda tırnaklarını törpülerken ' İşte böyle yola gel ' dedi ve ekledi ' Şimdi nerede? ' 

' Markete gitti ' diye karşılık veren Duru, bir kaç gündür bulutların üzerindeydi. Akif'in olduğu gece koltukta öylece oturmuşlardı. Başını, Ali'nin göğsüne yaslamış ve huzuru derinliklerine kadar işlemişti. Çok fazla konuşmamış, sadece nefes alış verişlerini ve kalp atışlarını dinlemişlerdi. Sonra ki iki gün ise, Ali gündüzleri geliyor ve akşam evine gidiyordu. Duru, kalmasını istiyordu ama kendine güvenmiyordu ve Ali'nin de kendine güvenmediğini biliyordu.

' Vay vay, ayak işlerini de yapıyorsa bu iş olmuş demektir '

' Ne alaka ya?! Hava kötü diye sen çıkma, ben alırım dedi '

' Bunu düşünebilmesi bile büyük bir olay tatlım '

' Gerçi sende haklısın, ben de beklemiyordum bu derecede ilgili olmasını '

' Değil mi? Adam resmen düşünebiliyor ' dedikten sonra kahkaha atan Masal ile kıkırdayan Duru ' çok ilginç ' dedi.

' Buse buradaydı az önce '

' E? '

' E si yok! Kahve içtik '

' Afiyet olsun ne diyeyim '

' Bak şu konuya da açıklık getireyim. Buse ile ben harp ten beri tanışıyoruz ve bir arkadaşlığımız var. Aslında iyi kadındır ama tabi senin ön yargı ile yaklaşman için devasa bir nedenin var '

' Bana açıklama yapmak zorunda değilsin Masal '

' Biliyorum ama nedense kendimi huzursuz hissediyorum '

' Hissetme! Ben öyle biri değilim yani beni tut onu at demem '

' Onu da biliyorum '

' O zaman sorun yok bebeğim ama bu o kadını kabullendiğim anlamına gelmiyor tabi ki. Onun ipini sonra çekeceğim '

' Ne yaptı ki? Bir şey olmuş gibi konuştun '

' Birlikte görevdelermiş ya eğer karşıma geçip bunun konusunu açarsa ki kalıbımı basarım  açacak ' durdu ve ' Canını alacağım bende 'diye ekledi.

' Canını mı alacaksın? Tatlım  sadece iş ' derken kıkırdayan Masal'a ithafen ' Sadece iş ' diye taklit eden Duru sonrasında ' VALLAHİ BEN İŞ FALAN ANLAMAM! Canımı yakarsa canını alırım! İşte o kadar! ' dedi.

' Huuuu! '

' Aman neyse keyfim yerinde, konuyu değiştirelim de Alime durduk yere trip atmayayım şimdi yine '

' Doğru diyorsun zira trip nedir? En ufak fikri yoktur şimdi onun '

' Öğreteceğim ben sıkıntı değil ' dedi ve anlık bir hatırlama ile böğürerek ' Sen şu hastahane işini söyle bakalım bana ' dedi.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin