43.Bölüm

41.9K 1.8K 188
                                    

Ay vallahi bu home ofis işi bana yaradı.. Peş peşe yardırıyorum resmen 😎
Ayrıca azıcık eğleneyim dedim ama modum uymadı artık bir sonraki bölüme Akif'e ayar verdirtirim. He bu arada bölüm sonunu boş geçmeyelim lütfen sorularımı cevaplayalımmm pleeasseeee!!!

DURU'DAN

' Sen şim-şimdi bana- yani ' derken düğümlenen boğazım ve çırpınan kalbim ile ölümün kıyısında dolaşıyordum. Dudaklarım, dudaklarına değerken kendini biraz geri çekip tek kaşını kaldırıp bakınca ' Evlenme teklifi değildir herhalde, değil mi? ' deyiverdim. Ah lanet! Elbette değil Duru!

Ali, bu söylediğime bir süre tek kaşı havada baktıktan sonra muzipçe kıvrılan dudağıyla birlikte ' Evlenme teklifi böyle olmuyor sanırım ' dediğinde sesinde resmen alay vardı.

Rezil et kendini kızım!

Aferin!

Omuzlarımı silkip ' Ne bileyim ben?! Konu sen olunca normal bir şey bekleyemiyorum ' diyerek çemkirme moduna geçtim. Bu halime hafifçe gülümseyerek kafa salladığında biraz daha yanaşıp ' Ama ' dedim ve gözlerinin içine bir süre baktım.

Lanet adam!

Bakışları dudaklarıma anlık kayıp tekrar gözlerime baktığında ' bu söylediğinin bir anlamı var? ' derken soru tonlaması kullanmıştım. Ali ise sessiz kalarak, yüzünü yüzüme yakıştırmıştı. Kalbim buna nasıl dayanacaktı Allah aşkına!

' Var '

Hu!

' Nedir? ' derken titreyen sesime engel olamıyordum.

Dudaklarını dudaklarıma sürttükten sonra ' Ben düz vites bir adamım Duru ' diyerek hafifçe geri çekildi ama burunlarımız birbirine sürtünecek kadar.

Yutkunarak gözlerine bakarken ' ne söylediysem o ' dedi.

' Şu an her şeyi anlayabilecek bir haldeyim o yüzden düz vites bey, direkt söylesen? ' derken net bir şeyler duymak isteyen kalbime engel olamıyordum.

' Bizde eyvallah demek kabullenmek demektir '

' Yani? '

' Eyvallah ' dedi ve burnunu burnuma sürtüp ' Senden gelen her şeye EYVALLAH ' dedi.

Bittim! Bundan sonrası için bir planım yok ya da bir dakika var! Daha bu adamdan bir sürü çocuk yapmam gerek! Tabi bir sürü olmasına gerek yok faaliyetlerini sürdürsek bana yeter! Allahım sen büyüksün! Bunca yıldır hiç olmadığım kadar mutluyum. Bunu baki kıl! Amin!

Sağ yanağımı kavrayan kocaman el ile sanki rüyadan uyanmışım gibi irkildiğim de donuk bakışlarım, onun sıcacık bakışlarıyla buluştu. Bu nasıl bakmaktı Pinç! ( oğuzhan uğur'a selamlar! takip etmeli ve izlemelisiniz! Şiddetle tavsiye edilir REKLAMI GEÇ )

' İyi misin? ' diye sorarken sesindeki yumuşaklık! Allahım bu adam kaçıncı seviye?

' İyi miyim? ' diyerek gayri ihtiyari tekrar ettiğimde kıvrılan dudağına içim giderek baktım.

' Duru? ' derken sesindeki oyunbaz tonlanma! Allahım bu adam kaçıncı seviye sormuş muydum?

' Hı? ' diye alık bir şekilde ses çıkardığımda yanağımı usulca okşamaya başlayan elinin üzerine elimi koyarak ' Sen bende akıl bırakmadın ' diye mırıldandım.

' İhtiyacın olmayacak '

' Niye seninle olacağım için mi? ' diye sormadım tabi ki!

' Dağınık kalması taraftarıyım ' dediğimde dudaklarıma dudaklarını bastırıp ' Ben de ' dediğinde uzaklaşmadan dudaklarımı dudaklarına uzatıp, öpülmeyi talep ettim. Bu talebimi boş geçmeyip anında karşılık verince inledim. Sanki o da bunu bekliyormuş gibi kendini hafifçe geriye doğru bırakmış ve beni üzerine çekmişti. Çiftli koltuğumda, sevdiğim adamın üzerindeydim ve onun iki avucu da kalçamın üzerindeydi. Ne kadar bir süre geçti bilmiyordum ama artık tükenmek üzereydim. Dudaklarımdaki ezici baskı ve içimde şahlanan hisler beni uçurumun kıyısına kadar götürmüştü.
Derin bir şekilde öpüşmeye devam ederken kalçamdaki baskı ile ona iyice yaslandım. Kadınlığımın üzerinde hissettiğim devasa baskı ile titreyen dudaklarımı yanlış yorumlamış olacak ki, kendini geri geçip alnını alnıma yaslayarak soluklandı.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin