11.Bölüm

48K 2.5K 152
                                    



Yüksek gerilim üzerinde bekleyiş devam ediyordu. Kara Hilal timi İstanbul Kara Kuvvetleri Başkanlığında çekilecek iplerinin ellerini verilmesini bekliyorlardı. Bundan yaklaşık iki sene öncesinde izin verilmemesine rağmen müdahale ettikleri teröristler yüzünden alacakları ceza netliğe kavuşacaktı. Açılan kapıdan sinirle çıkan Albay, dar koridora dizilen devasa adamlara keskin bir bakış atarak homurdandı..

' Geçin içeriye '

Tim, Albaya selam durduktan sonra yüksek kurulun odasına girdi. Yerlerini aldıktan sonra üzerlerine sabitlenen öldürücü bakışlara maruz kalmaya başladılar. Yılların acımadığı yüzlerde öfke hakimken omuzlarda rütbe doluydu. General, karşısında ip gibi dizilmiş Kara Hilal timine bakarken sıkıntıyla yerinde kıpırdanmamak için kendini zor tutuyordu çünkü bu adamlara verecekleri her ceza kendilerini de zor duruma sokacaktı. Olası olan tüm illegal durumlarda devreye soktukları bir timi açığa almak aksamalara yol açacaktı ama verilmeyecek bir ceza ise iplerini uzatacaktı. Üniforma üzerlerinde olsun olmasın her durumda kendi doğru bildiklerini yapmaktan çekinmiyorlardı. Dürüst olmak gerekirse bu durumdan yüksek kurul oldukça memnundu çünkü onları bu sebeple bir araya toplamış ve yetiştirmişlerdi. Tabi bu durum hukuki sistemi saf dışı bırakamıyordu. Dirseklerini masaya dayayıp bir süre daha karşısındaki askerleri süzdü ve ' Sizinle uğraşmaktan diğer dosyalara bakamıyoruz, şimdi bana şunu söyleyin; sizi bize sayıyla mı verdiler lan? ' haykırdı.

Askerler kendi aralarında bakışmalarda bulunurken Üsteğmen Akif cevap verecek gibi olunca Yüzbaşı Kuzey devreye girdi ve ' Sayıyı siz belirlediniz Komutanım ' dedi. General ölümcül bakışlarını Kuzey' e çevirdikten sonra ' Damadım olman seni kayıracağım anlamına gelmez Yüzbaşı ' diye homurdanınca Kuzey artık böyle ithamlarda kalmaktan gerçekten sıkıldığından bu defa ' Damat olarak yeterince kayırdınız zaten komutanım ' derken ' Saygılarımla ' diye de eklemeyi unutmadı. Mesajı alan General hiç umursamadan tim komutanına döndü ve ' Yüzbaşı Ali ve ekibi bir ay göreve çıkmayacak ve kolorduya adımlarını atmayacaklar ' ortaya konuştu.

Yüzbaşı Ali bir adım öne çıkıp selamını verdikten sonra ' Komutanım, tim benim emrimi uyguladı ve kurallar haricinde bir girişimde bulunmadılar 'dediğinde General zaten bunu bekliyordu.

' Cezayı tim komutanı olarak üstlenmek mi istiyorsun Yüzbaşı? '

' Hayır komutanım, cezayı sadece benim hak ettiğimi söylüyorum '

' Hak konu bahis ise kurul karar verir Yüzbaşı, ekibinle birlikte aldığınız bir aylık uzaklaştırma ve maaş kesintisini bugünden itibaren başlatıyorum. Şimdi çıkın dışarı! ' 

Kara Hilal timi aynı anda selam verdikten sonra teker teker odadan çıktılar ve üzerlerini değiştirip koridorda bir yuvarlak oluşturdular. Herkes suskundu ama Akif ayrı bir suskun ve üzgündü. 

Kuzey ' Her seferinde şu damat mevzusu açmasa olmaz zaten ' diye mırıldanınca Ümit ' Allahtan damat konusunu açtı komutanım, diğer dosyaları açsaydı sıçmıştık ' dedi.

Seyit, Akif'e yanaşıp ' Hayırdır komutanım, ayrı bir üzüntü var yüzünde? ' diye sordu.

Akif derince bir iç çektikten sonra ' bir ay görev yok, maaş yok ama bunlara ek seks de yok amına koyayım tam da sırasıydı tatilin ' diye söylenince timden hafif tonlamada bir kahkaha yükseldi.

Hasan usulca Akif'e uzanıp ' Bunun içim Ajda ablamızdan esinlenerek yazdığım bir şarkıyı sana mırıldanmak istiyorum izninizle ' dedikten sonra ' inim inim inlesennnnnn, anvajinismuss olsannnn ne olurrrrrrrrrr, seninn bennnimmm farkkk etmezzzzzz, koyarız götlereeeeee birrrr ayy o olurrr ' dedi.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin