Özel Bölüm

11K 682 42
                                    


' HAYDİ EFEEEEE ' diye bağıran Masal ile Yağız ' Kızım kulağımı patlattın ' diye gülerek söylendi.

Masal ' Ay pardon ağabey bir an gaza geldim ' diyerek kızardığında Yağız, kardeşini kollarının arasına alıp ' Sorun değil ama televizyondan izliyoruz ya güzelim, duyamaz seni ayrıca bu kayıt ya hani. Skoru biliyoruz falan ' diye sataştı.

' Ağabey ya ' 

Demir ' Ağabey yaaa ' diyerek farklı bir tonlama ile salona girence Yağız ' Efendim ağabeyim yaa ' diye karşılık verdi.

Demir ' Şunu çizemedim ' diyerek elindeki taslağı havada salladı.

Yağız, kardeşinin derdini bildiğinden ' Getir bakayım ' diyerek elini uzatınca Demir hızla elindekileri ağabeyine verip ' LADESSS ' diye bağırdı.

Masal ' AAAAAAA AAAA YOK ARTIK HEMEN Mİ? ' diye bağırınca Duru mutfaktan gülümseyerek çıktı ve ' Ay ne oldu? ' diye sordu.

Demir ' Ladesi ben kazandım anneee ' diyerek annesine doğru koştu ve kucağına alıp iki tur döndürdü.

' Ay oğlum indir beni başım döndü ' 

Demir kahkaha atarak annesini indirdiğinde ' Ben kazandım ' diye tekrarladı. Duru, yüzündeki gülümseme ile oğlunun saçlarını karıştırıp ' Aferin sana ' diye mırıldandı ve bakışlarını Yağız'a çevirdi.

Oğlunun bakışlarından alması gereken cevabı alan Duru, uzaktan bir öpücük gönderdiği sırada araya girerek öpücüğü yakalamış gibi yapan kocasına göz devirdi.

' Hayırdır hatun, öpücüklerin havada uçuşuyor? ' diye manidar bir şekilde sorunca Duru ' Ben bu evin her yerini öpücüklerimle doldurdum adamım, neye şaşırıyorsun? ' diye aynı manidar sesle karşılık verdi. Ali'nin yıllardır değişmeyen bakışı karşısında hafifçe kızaran Duru ve karşısında bunca yıla rağmen kızaran kadını ile Ali, titrek bir nefes alıp verdi.

Demir ' Şu yandı buralar bakışmalarınıza bir son verirseniz, iddia ödülümü açıklayacağım ' dedi.

Duru, anında kendini toparlayıp adamına ters bir bakış attıktan sonra Demire dönerek ' Buyurunuz ' dedi.

Ali ise kadının tepkisine bıyık altı gülümseyip tek adımda yanına gitti ve kollarının arasına aldı.

' Biliyorsunuz ki bu yaşıma kadar istediğim bir şey vardı '

Yağız ' ee? '

' E si artık bunu alacağından dolayı yeni bir şey isteme zamanım geldi diye düşünüyorum '

Masal ' Hadi Demir '

' Tamam abla ya bir dur ' 

Ali uyarı niteliğinde ' Demir ' dediğinde Demir hiç sallamadan ' Bunu dile getirmek benim için kutsal bir mesele olduğundan kendimi devlet bakanı ilan ederek halka sesleniş şeklinde yapmak istiyorum. O sebep ile lütfen beni bozmaz mısınız? ' dedi.

Yağız ' Tamam devlet bakanı, dinliyoruz ' derken gülümsüyordu.

' Saygı değer Beyzade ailesi, bildiğiniz üzere 22 yıldır bu ailenin bir ferdi olarak yaşantımı sürdürmekteyim. Bu süre zarfında ama gülerek ama ağlayarak ama aç kalarak ' derken duraksadı ve annesine dönerek' siyasetin dört beşi yalan anneciğim yoksa aç kaldığım ya da ağladığım yok, üzerine alınma lütfen' dedi.

Masal ' E bunu biz de duyduk Devlet bakanı '

Demir ' Olsun. Başka bir kılıfla kapatırım ki dünya düz denilse inanacak bir milletiz, sıkıntı yok. Sonuçta alışılmış yalan gö- ' diye açıklama yaparken Ali ' Lan! ' diye kükredi.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin