' Şimdi bak ' diyerek ikizinin notunu havaya kaldıran Efe ' Ben gittim karımı öldürdüm. Kıskandım. Namusumu temizledim. Çıktım hakim karşısına ne ceza alırım? ' diye sordu.
Masal ise ' Kravat takmış mısın? ' diye sordu.
' Herhalde taktık '
' O zaman iyi halden 10 yıl alırsın '
' Aferin 100 '
Duru, çocuklarının muhabbetine göz devirip ' Ne yapıyorsunuz siz kaç saattir orada? ' diye sordu.
Efe ' Masalın sınavı var onu hazırlıyorum anne ' diye cevap verirlen Demir ' Duruşma canlandırıyorlar anne ' diye cevap verdi.
Masal ' Sağ olsun ikizim çok yardımcı oluyor ' derkenki ses tonu beni salsın artık şu oğlun diye haykırıyordu. Duru, onların bu haline gülümseyerek ' Efe, Demir ' diye seslendikten sonra ' gelin siz benim yanıma ' diye ekledi.
Efe ve Demir annelerin çağrısı üzerine ayaklanırken Efe ' İşin zor ikiz, ben olsam bu adamı oracıkta idam ettirirdim ' demeyi de ihmal etmedi.
Masal ' Hukuk okumasam ben de aynısını yapardım ikiz ' diye karşılık verdi. Maalesef bazı konulara açıklama yapmak ya da kanundaki yerini bulmak imkansızdı.
Duru, iki kolunun altına giren oğullarını sarmalarken ' bugün çay sırası kimdeydi? ' diye sordu. Annelerinin tam bu sorusu üzerine eve giriş yapan babalarıyla ' babamdaydı ' diye hep bir ağızdan söylendiler. Ali ise kapısının dibindeki oğullarına ters bir bakış atarak ' HÖST LAN! ' diye bağırdı.
Duru, onun bu haline göz devirerek ' Hoş geldin hayatım ' diye kinayeli bir karşılık verdi.
Ali ' Hoş bulmadım kadın ' diye huysuzca konuşan kocasına hoş buldurmak için ayaklanan Duru ' Bu eve her zaman hoş bularak girilmesi konusunda anlaşmıştık Albay ' derken adamının karşısına dikildi.
Ali ise karısının gözlerine bakarak ' Hoş bulmak üzereyim ' diye özlemle mırıldandı. Duru, parmakları üzerinde hafifçe yükselerek adamının iki yanağına da sulu birer öpücük kondurduktan sonra bir tane de dudaklarına kondurdu ve ' Buldun mu? ' diye sordu.
' Buldum hatunum ' diye keyifle mırıldanan Ali ' Çay sırası mıydı konu? ' diye sordu montunu çıkartırken.
Efe ' Aynen baba '
Ali onaylar bir şekilde kafasını sallarken ' sen suyu koy Efe, ben üzerimi giyinip geliyorum ' dedi ve karısın elini tutup merdivenlere yöneldi.
Efe onların bu haline göz devirip ' Çay bana kaldı anasını ya ' diye söylenerek mutfağa giderken çocuklar bu gidişin dönüşünün uzun süreceğini biliyorlardı. Anne ve babalarının aşkları kendilerini bildiklerinden beri aynıydı. Değişmemişti.
Odalarına çıkan iki aşık çoktan birbirlerine sokulmuştu. Ali, karısının dudaklarının keyfini sürerken, Duru da kocasının üniformasının düğmelerini açıyordu.
' Günün nasıl geçti Albay? '
' Sensiz, senin? '
' Sensiz '
Ali, karısının dudaklarından boynuna doğru ilerlerlen ' İnmeyelim aşağıya ' diye mırıldandı. Duru ise onun bu haline gülümseyip parmaklarını saçlarının arasına daldırdı ve ' Geceyi bekle Albayım ' dedi.
' Erken yatır o zaman '
' Eşek kadar oldular Alim, nasıl erken yatırayım? '
' Bulursun sen bir şeyler '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomanceKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.