'41 kere maşallah diyor ve 100k'yı geçtiğimizi büyük bir mutlulukla karşılıyorum. Umarım yakında milyonları da görürüz.. Amin! ' YAZAR DUASI VOL75959
Ayrıca,
Akif-? Masal-Kuzey? temalı kitapları yazmamı istiyor musunuz? Aklımda bir şeyler vardı ama ayrı ayrı düşünmemiştim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Ayrıca eğer olursa İSİM olarak ne olurLARDI?
Bunların hepsi bir çelişki midir?
Cevaplayın bakemmmm.***
DURU'DAN
' Sen beni dinlemiyor musun? ' diye cırlayan Şeyma ile boş bakışlarımı ona çevirip ' Evet ' diye mırıldandım. Çünkü dinlemiyordum. Ne yapayım yani?
' Bir de evet diyorsun kızım, ne oldu sana? Neyin var? '
' Bir şey olduğu yok Şeyma ' diye bıkkınca konuşunca ' Allahtan ezelden beri kardeşimsin yoksa sikerdim şu ses tonunu ' dedi ve ekledi ' Dökülmek için on saniyen var '
Bir süre öylecek baktıktan sonra ' Sadece görevden dönmediği için içimde bir sıkıntı var ' dedim. Kısmen doğruydu. Görevde olduğu için içim sıkılıyordu ama bu halimin sebebi görevde ne bok yediğini bilmememdi.
Yüzü anında yumuşayan Şeyma ' Ya bebeğim, bunlar olağan şeyler alışmalısın ki sen bu halde olmazdın ' dedi.
' Ne halde olmazdım? '
' Yani, senin yapın benden farklı. Ben, İsa iki dakika eve geç gelsin kafayı yiyorum ama sende o yok. Sen dayanabilirsin olmamasına ama ben kafayı yerim. Sen alışabilirsin ama ben mümkün değil '
' Şeyma gerçekten aklım yeterince meşgul ve üzerine konuşup daha da karmaşık hale getirmek istemiyorum '
' Tamam, başka şeylerden konuşalım '
' Ne gibi? '
' Yağız nasıl mesela? Vekalet olayı çözümlendikten sonra, annenlere hiç ziyarete gitmişler mi kurum? '
' Henüz gelen giden yok. Zaten Yağız hastanede olduğundan bir süre daha olmaz diye tahmin ediyorum ama annemlerde bir oda hazırlattım ben her ihtimale karşı '
' İyi yapmışsın, sen evlenene kadar annenlerin üzerinde kalır ve en azından bir sorun olduğu zaman söz hakkın olur '
' Senin sayende ' dedim ve titrek bir nefes bıraktıktan sonra ' sen olmasaydın kara kara ne bok yiyeceğimi düşünüyor olurdum hala ' dedim.
' İyi ki varım ya ' diyerek sağ elini çenesinin altına götürüp, kirpiklerini hızla kırptıktan sonra 'Gideyim de biraz çalışayım gaza geldim tek başıma ' dedi ve ayaklandı.
Onun bu haline tebessüm edip ' Kolay gelsin ' dediğimde tek kaşını kaldırıp ' Sana da diyeceğimde çalışmıyorsun sen ' dedi.
' Sanki yapacak halim varmış gibi ' diye mırıldandım.
' Resim çizip, kafanı dağıtmalısın '
' Bence boks' a gidip, yüz dağıtmalıyım ' diye karşılık verdim.
Şeyma kalktığı yere hızla oturup heyecanla ' Yakalandın! ' dedi ve ekledi ' Sen bir şeyler düşüneceğin ya da kafanı dağıtmak istediğin zaman resim yaparsın. Eğer dersin varsa veya içinde bir sinir var ise boks yaparsın. Şimdi hemen döküleceksin bekliyorum '
Bir süre anlamsızca baktıktan sonra teklemeden ' Dersim var zaten ' deyiverdim.
Gözlerindeki SHERLOCK ışığını söndürüp ' Üf! ' dedi ve tekrar ayaklandı. Odadan çıkarken söyleniyordu ama ne dediğini duyamamıştım. Telefonumu kontrol ettiğimde gelen mesajlar arasında gördüğüm isim ile hızla mesaja tıkladım. Ben bunu nasıl görmem?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomanceKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.