33.Bölüm

45K 2.1K 183
                                    

Bölüm sonunu yazarken ben 'O kadar dediniz alın size itiraf! '

Bu arada kütüphanenizde dokuz kitaba daha yer açın! Tanıtımlar hazır profilimde bekliyor!

E haydi bölüme geçin!




Ali, kollarında uyuyan kadının sıcaklığında kendini kaybetmişti. İtiraf etmeliydi ki hiç bu kadar huzurlu ve bu kadar uzun süre uykuda kalmamıştı. Yaklaşık yirmi üç saattir, bu kadını kollarının arasında tutuyordu. Kendisi uyanalı dokuz saat olmuştu ama yine de kalkmamıştı. Daha doğrusu kalkamamıştı.

Lanet kadın!

Bu kadar seksi olup, bu kadar güzel kokmayı nasıl başarıyordu?

Bu kadar huzursuz edip nasıl huzur ekiyordu içine?

diye düşündü Ali. Bunca yıl boyunca  askeriye de kalmış ve askeriye dışına çıkmamıştı. Hep sertlik, zorluk ve sevgisiz kalmıştı. Şu an onun için öyle bir andı ki, tarifi imkansızdı. Çünkü Ali de böyle bir şeyin tanımı yoktu.

Duru bacağını Ali'nin bacaklarının arasından yukarı doğru sürtünerek çıkarınca Ali derince bir nefes bıraktı. Dokuz saattir çektiğini bir kendi bilirdi.  Onu öyle beyaz gecelikle görünce nevri gitmiş ve geri gelmemişti zaten. Bakir bir adam değildi ama her önüne gelenle de birlikte olmuyordu. Kendi sınırları dahilde yaşamaya alışmıştı. Tim eğlencelere sık sık çıkıyordu ama Ali çok nadir giderdi. Kalabalığı sevmezdi, yalnızlığı tercih ederdi.

Duru avucunu Ali'nin yüzüne sert bir şekilde vurup, kıkırdadı. Ali, kadının yüzündeki elini çekip onun kıkırdayan yüzüne baktı. Rüyasında sık sık kıkırdıyor ve kavga ediyordu. Saniye saniye yüz hatları değişiyor ve şekilden şekile giriyordu. Ali de yüzünde oluşan gülümsemeyi yadırgamıyordu. Bu kadın onu değiştiriyordu ya da normalleştiriyordu ama Ali normal nasıl olunur bilmiyordu ki.

Sağ avucunu kadının bacağına bırakıp usulca okşadığında Duru biraz daha yukarıya doğru kımıldamıştı. İşte şimdi sıçtığının resmiydi çünkü sertliğinin üzerinde baskı kuran bacağın sıcaklığını net bir şekilde hissedebiliyordu. Avucunu bacağına bastırdığında kendine sövüp uzaklaştırmaya çalıştı çünkü bu durumun sonu hiçte iyi bitmeyecekti.

Ali, kadını uyandırmadan kıskacından kurtulmaya çalışıyordu. Duru bir anda kafasını kaldırıp ona kocaman açtığı gözleri ile bakınca kımıldamayı kesti çünkü içinde bir şeyler burulmuştu. Duru ise uyku sersemi karşısındaki adamın gözlerine bakıp yine rüyasına geldiğini sanarak kendini adamın üzerine bıraktı. Ali tam üzerine uzanan kadınla sabır dilenirken, göğsüne baskı yapan iki dolgun yuvarlağın varlığıyla iyice deliye dönmüştü.

Sabırda bir yere kadardı!
Uyandırmaya karar verdi çünkü işler her an boka sarabilirdi.

Kadının kalçalarını avuçlarının içine alıp sertçe sıktığında Duru mırıldanarak bir şeyler söyledi. Ali, onun ne söylediğini anlamadığı gibi anlamak ile uğraşamayacak durumda da değildi. Kadının poposundan bastırarak kasıklarına yapıştırdıktan sonra bir hamlede altına aldı.

Duru yaşadığı dönüşle bir anda uyanınca nefesi kesilmiş bir halde üstündeki adama bakakaldı. Sonra adamın çıplak göğsüne ve daha aşağılara inince de sıyrılan geceliğini gördü. Sonra tam orasında kocaman, kocaman bir şeyin ağırlığını hissetti ve hıçkırmaya başladı. Ali altındaki kadını yüz ifadesini an be an izlemiş ve bundan aşırı keyif almıştı. Ona ders verme niyetindeydi. Tamam, uyku halinde ne yaptığını bilmeyebilirdi ama Ali için hiç te uyku hali sayılmamıştı.

Duru hıçkırıklarının arasında ' S-sen? ' demeye çalışırken Ali ' Ben? ' deyip tek kaşını kaldırmıştı.

Duru anın erotik seviyesinin farkına vardığı o an da inlemişti. Ali kadının hafifçe açılan dudaklarına kısa bir an baktıktan sonra kulaklarına dolan inlemenin, çığlığa dönüştüğünde nasıl olacağını merak etti.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin