59.Bölüm

39.3K 1.8K 228
                                    

Gün ışığının ulaştığı iki çıplak beden, uykunun nahoş kollarında huzurluydu. Dün gelen teklif ile mavi ekran süresi sabaha kadar süren Duru ve dün kabul edilen teklif ile huzurlu hisseden Ali'nin bedenleri aşk ateşinde kavrulmuştu.

Ali, kollarındaki sıcaklık ve yumuşaklık ile uyanmaya başladığında hissettiği garip duygunun adını uzun zaman önce koymuştu. Bu duygu, aşktı. Huzurdu. Hayattı.

Kollarının arasındaki kadının boynuna doğru usulca sokulup, kollayarak öptüğünde bir şeyler mırıldanarak kımıldayan kadınına gülümsedi. Dün ki heyecanı ve donup kalması aklına gelince gülümsemesi büyüdü. Kadınını şaşırtmıştı.

Dünün büyüsü etraflarını sarmışken, uyanmamakta ısrar eden kadını için yapması gereken bir şey vardı. Onu da severek yapıyordu. Tek kolunun üzerinde hafifçe yükselerek kadınının üzerine eğildi ve dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu. Sonrasında sırası ile burnu, yanaklarını ve alnına dokundu. Güzeldi.

Çok güzeldi.

Kadını, görüp görebileceği en güzel kadındı.

Ya da öyle görünmesini ona karşı hissettiği nefes kesici arzu sağlıyordu.

Ama, hayır!

Güzeldi.

Hem de çok!

Yüzünü buruşturduktan sonra nazlı bir şekilde kımıldayan kirpiklerine açılan kahveleri eşlik etti. Kahvelerin birleştiği maviler parıltısı ile kadınının nefesini kesmişti. Ah ne güzel adamdı diye düşündü Duru.

' Günaydın ' diyen tatlı ses ' Günaydın ' diyen boğuk sesi duyduğunda alt taraflarında bir şeyler kımıldadı.

' Ne zaman uyandın? ' diye soran kadınının burnuna bir öpücük daha kondurup ' Çok olmadı ' dedi.

Duru gözlerini kısıp ' Hımmm tam şurada hiç uyumadım ve seni izledim demen gerekmez miydi Yüzbaşı? ' dediğinde anından üzerine çıkan adam ile yutkundu.

' Yalan söylemeyi sevmiyorum '

' Bak sen! Söylemem değil de sevmiyorum öyle mi? Yani işine gelirse söylersin?'

Ali, kadınının dudaklarına hızlı birkaç öpücük kondurduktan sonra ' Lafları istediğin şekilde anlıyorsun Hatun ' dediğinde Duru ' Ama doğru anlıyorum? ' dedi.

' Doğru '

Duru, adamının omzuna yumruğunu geçirdiğinde Ali kahkaha atarak ' Görev haricinde yalan söylemem hatun ' dedi.

' Görevde iken mi yoksa görevin içeriğini bana söylemediğin anlardan mı bahsediyorsun? '

' Görevde iken  '

' Aferin '

' Artık gittiğim görevleri bilebilecek yerdesin '

' Pardon? '

' Karım olacaksın ' diyen sert sesinin Duruyu yumuşatması gerekiyordu ama Ali'nin yanlış ve sert girdiği cümleden dolayı olması imkansızdı.

' Karın olmasam bilemeyecek miydim? '

' Evet '

Duru, adamın karnına diziyle vurup düşürmeye çalıştığında Ali kımıldamamıştı bile ama yine de devam etti. Ali en sonunda yatağa uzanıp kadınını karnının üzerine oturttu ve ortaya çıkan çıplak bedene aç gözler ile bakmaya başladı. Duru ise o sırada adamının göğsüne vurmak ile meşguldü.

' Hakkında bir şeyleri bilmem için illa nüfusuna mı geçmem gerek Yüzbaşı? Sevgili olmamız o hakkı bana tanımaz mı? Bir şeyleri paylaşmak için illa imza atmak mı gerek he!? '

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin