Merhabaaaaaaaaaaaa!
Ben geldim, bölümü buraya bırakıp kaçıyorum...
Keyifli dakikalar......Televizyonun sesi dışında ses olmayan salonda sadece çay için hareket ediliyordu. Bu anlamsız sessizlik Duruyu diken üstünde tutuyor ve kaburgalarında bir batma hissi uyandırıyordu. Yanındaki devasa adamın heybeti, içmeye çalıştığı çaya bile zorluk çıkartıyor ve içmesine engel oluyordu. İçi titriyordu ama dışı put gibi sertti. Bu adamla bir an önce level atlamayı arzuluyor ve bu arzusuna kavuşmak için bir şeyler yapması gerektiğini de biliyordu. Çayından zorlukla bir yudum içtikten sonra boğazını temizledi.
' Yaranlanmadığını söylemiştin ama omzunu oynatırken zorlanıyorsun Ali ' bu doğruydu. Bayılmamak için kendini bir şeye odaklaması gerekmişti ve bu odaklama içinde en güzel örnek yanında oturan adamdı, Duru ne yapsındı?
Ali ' Evet, söyledim ' dedi.
' Omzuna ne oldu peki? '
' Önemli bir şey değil '
Duru, koltukta düzelip Ali'nin omzuna doğru elini uzatıp kendini yükseltti. Ali, kadının atağına karşı herhangi bir tepki göstermediğinden Duru kazağının boynunu omzuna doğru hafifçe çekiştirdi ama başarılı olmadı. Kazak çok dardı ve yeteri kadar açılmıyordu.
' Çıkarır mısın? '
Ali, itiraz etmeden kazağını ensesinden tutup çıkardığında kadındaki tüm hücreleri öldürmüştü. Duru, hayatındaki en seksi üst çıkarılışına şahit olduğunun farkındaydı.
İnsafsız piç!
Ali, kadındaki duraksamanın farkındaydı. Onun etkilendiğini anlamak için bordo hissine ihtiyacı yoktu. Kadın yanında hafifçe yükselmiş ve öylece kalakalmıştı.
Duru ilk anda tepki verememiş ama sonradan sağ omzundaki morluğu görünce hafif bir telaşla ' Ne oldu buraya? ' diye sesini yükseltti.
Ali umursamaz bir hava takınarak ' Önemli bir şey değil dedim ya ' dediğinde Duru hızla ayağa kalkıp ' acaba senin için ne önemli?! ' diye söylenerek banyoya gitti. Ali, kadının söylenmesine içinden cevap vermişti ama verdiği cevap hoşuna gitmemişti.
Duru, elinde bir kremle gelip dizlerinin üzerinde yükselecek şekilde koltuğa yerleşti. Elindeki kremin kapağını açıp hafif dokunuşlarla sürmeye başladığında bir yanda da ' acıyor mu? ' diye sormayı ihmal etmedi.
Ali sıkıntıyla nefesini bırakıp ' Acımıyor ' dedi.
' Nasıl başardın bunu? ' diye söylenirken dokunduğu teni düşünmemeye çalışıyordu.
' Bilmiyorum '
' Gerçekten sabrımın ölçüsü olmaya adaysın Ali, insan böyle bir morluğun nasıl olduğunu bilmez mi? '
' Dikkat edilecek onca şey varken morluğun peşine düşemem Duru '
' Başka da mı var? '
' Görevden bahsetiyorum '
' Kendi canının bile farkında olmayacak kadardan mı bahsetiyorsun? '
' Çok daha fazlasından '
Duru sessiz kalmayı seçmişti. Göreve gitmesini kaldırabilirdi, ortalıkta olmamasını, yanında kalamamasını kaldırabilirdi ama canının acısının farkında olamayacak kadar tehlike içinde olmasını kaldıramayabilirdi ve sanırım şu an bir ağlama hissi gözlerini sarmıştı. Bu morluk farketilmeyecek gibi değildi.
Kremi sürmeyi bitirdiğinde ayaklanıp ' üzerini giyinme krem işlevini görsün. Bende bir duşa girip geleceğim, bir yere kaybolma tamam mı? ' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomanceKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.