Oldukça mütevazi bir bölüm olduğundan gündüz yayınlıyorum...
' Gönlümü çeldi edası hoş sedası, koydum aklıma benim olacak
Durmadı gidiverdi bilmez, bütün yolları bana çıkacakkkkk ' diye şarkı söylerken bir yandan da kahvaltı hazırlıyordum. Ali'nin yanından kalktığımdan beri uyanık olduğunu bildiğimden bağıra çığıra şarkıya eşlik ediyordum.
' Gel sormam kimler öpmüş dudaklarını, gelllll bir dokunuş unutturur günahlarınııı ' yumurtaları, menemene kırarken bir yandan da kalçalarımı sallıyordum. Ah bu şarkı tam bana yazılmış gibiydi.
' Gel sen benim ol
gitsen hüzündür
bir gülüşüne kurban
al ben seninim
bende hüküm sür
koynuma giriver aman '
Halime kıkırdarken menemenin altını kapatıp, bardakları masaya çıkarmak için arkamı dönmüştüm ki Aliyi tezgaha yaslı, kolları göğsünde birleştirmiş bir şekilde yüzünde mükemmel gülümsemesi ile beni izlerken buldum.
' Günaydın ' diye cıvıldayarak bardakları almaktan vazgeçip ona doğru sekerek iki adım attım. Bu hareketime kollarını çözüp, beni kollarının arasına alarak karşılık verdi.
' Günaydın ' diyen boğuk sesine iç çekip dudaklarımı çenesine bastırdım ve ' Uyandırdım mı? ' diye sordum. Bakalım ne cevap verecekti benim bordo ayım?
Yüzünü yüzüme doğru hafifçe eğip ' Kollarımdan çıktığından beri uyanığım ' dedi ve burnumu burnuma sürtüp ' Küçük ama alanı geniş konserin de dahil olmak üzere tüm söylenmelerini duydum ' dedi.
Kıkırdayarak yüzümü geri çekerken ' E peki küçük ama alanı geniş konserimi nasıl buldun? ' diye sordum. Sesimde resmen işve ve cilve ikilisi vardı. Kendimi tanımakta zorluk çekiyordum artık, bu da tüm dengelerimi bozuyordu.
Dudağının kenarı yukarı doğru kıvrılırken ' Manidar ' dedi.
Gülümsemem genişlerken ' Hımm ' diyerek biraz daha yanaştım ve başımı göğsüne yaslarken ' Haklıyım ama değil mi? ' diye mırıldandım.
Kolları sırtımı sıkıca sararken ' Haklısın ' dedi ve biraz duraksadıktan sonra ' Söylediklerini yapıyorsun ' diye ekledi.
Omuz silkip ' Bu ilişkide cesur olan bendim Yüzbaşı, tabi ki söylediklerimi yapacağım yoksa seni nasıl kapacaktım he? ' dediğimde saçlarımın üzerinde dudaklarını hissettim ve hemen ardından ' Haklısın ' diye mırıldandı.
Sinsice sırıtıp başımı kaldırıp yüzüne bir süre baktıktan sonra bilmiş bir şekilde 'Haklıyım tabi ' dedim. Gözlerindeki parıltılara kendimi kaptıracağımı anladığımda ' Ama artık rolleri değiştirelim ricaa edeceğim, azıcık naz yapmak, zoru oynamak ve trip atmak istiyorum ' deyiverdim. Kollarını hafifçe gevşetip sonrasında daha da sıkı sararak başımı göğsüne yaslamam için zorladı. Heyecanla vereceği cevabı beklerken nefesini kulağımın arkasında hissettim. İçim gıcıklandı.
' Eyvallah ' diyen sesini duyduğumda kolay oldu diye içimden geçirdim. Bu kadar kolay kabul edeceğini hatta cevap vereceğini düşünmüyordum.
Şoka giriyorum Manidarrrr!
Kollarından hiç çıkmak istemiyordum ama kaynayan çayın taşmak üzere olduğunu bildiğimden huysuzca kollarından sıyrılıp ' Elini yüzünü yıka ve kahvaltıya gel Yüzbaşı ' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomansKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.