53.Bölüm

40.7K 2.1K 225
                                    

Bölüm oldukça normaldir... 

Sabahın ilk ışıklarıyla uyuyan çift, kapının hunharca çalınması ile zorlukla uyandı. Ali, önce hızla gözleri açtı ama sonra İstanbul'da ve evinde olduğunu anlayınca geri yumdu. Bu bölgeye bir sivilin yanında asker olmadan girmesi imkansızdı. Kapıyı alacaklı gibi çalan hayvanın da kim olduğunu anladığından, kollarındaki kadını göğsüne biraz daha çekip gözlerini yumdu.

Duru, kulağına gelen tangır tungur sesleri duyuyor ama algılayamıyordu. Etrafına sarılı olan kollar ile keyfi yerinde olduğundan sallamıyordu da.

Çıplak bacağını adamın kasıklarına kadar sürterek çıkarırken bir yandan da keyifle mırıldanıyordu. Tam olarak olmasa da yaşanan özel anlardan sonra hem mutlu ve huzurlu hissediyor hem de utanıyordu. Adamının uyanık olduğunu hissediyordu çünkü bu kadar gürültüye uyanmaması imkansızdı. Bu yüzden nasıl tepki vereceğini düşünüyordu, adamı sustu ise top kendisindeydi.

Sağ eliyle sarmaya çalıştığı göğüste usulca yukarı doğru çıkarak adamının sakallı yüzünde duraksadı. Burnunu çıplak olan göğüse sürtüp, kafasını sağa sola oynatıp keyifle ' Günaydın ' diye mırıldandı.

Ali, kasıklarının üzerindeki pürüzsüz ve çıplak olan bacağı sol eliyle usulca okşarken ' Günaydın ' diye mırıldandı. Sesindeki boğukluk Duru da yutkunma ihtiyacı doğurmuştu. Ali, kendisini sabaha kadar sevmişti. Bıkmadan, usanmadan...

Ah! Ne geceydi ama!

' Kapıdaki Akif mi? ' diye soran kadınını biraz daha sarıp, olumlu bir mırıltı çıkardı.

' Bakmayacak mıyız? '

' Hayır '

' Tamam ' diyen kadın ile tek kaşı havalandı. Kadınını yana bırakıp üzerine çıktığında dudaklarına sert bir öpücük kondurup, kocaman açılan gözlerine bakarak ' Tamam? ' dediğinde sesinde soru kırıntıları vardı.

Duru, üzerindeki çıplak bedenin sıcaklığı ve sertliği ile ezilirken ' Tamam ' diyerek gayri ihtiyari mırıldandı.

Ali tek kaşı havada, kadının bu tatlı haline bir süre baktıktan sonra kıvrılan dudağı ile ' Hımm ' diyerek ağırlığını biraz daha kadının üzerine bırakıp ' Kahvaltı hazırlar mısın? ' diye sordu.

Duru, üzerine ağırlığını bırakan adam ile nefessiz kalırken ' Tamam ' diye mırıldandı.

Ali ise bu cevap ile iyice keyiflenerek 'Menemen? ' diye sordu.

' Tamam '

' Evi de temizlersin? '

' Tamam '

' Benimle evlenirsin de? '

' Tamam '

Duyduğu aynı cevaplar ile keyifli bir kahkahaya başlayan Ali ile kendine gelen Duru, adamına öylece bakmaya başladı.

Bu adam neye gülüyordu böyle?

Sonra ise..

Neyse ne? Güzel gülüyor benim adamım.

Diye içinden düşünürken konuştuklarını hatırlamıyordu çünkü o sırada düşündüğü tek şey, kasıklarındaki baskı ile tam anlamı ile ne zaman buluşacağındaydı.

Ali kahkahasını durdurmakta zorlanınca başını, kadının boynuna gömerek kendini sakinleştirmeye çalıştı. O çok istediği evlilik teklifini yapmıştı ama kadınının farkında olmayacağını bilerek yapmıştı. Onun aklını başından almayı sevmişti çünkü verdiği tepkiler en az kendi hali kadar mükemmeldi.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin