' Ben böyle şerefsizlerin ta amına koyayım. Götlerine kazık sokup sonra da içinde çevireyim. Kafir çatalına çıkasıcalar, Yahudi kızağına oturusacalar, çivili tabutta yatasıcalar , otsuz çırasız yanasıcalar ... '
Tim, Akif'in söylediklerine dibine kadar destekliyorlardı. Karşılarındaki görüntünün tarifi imkansızdı. Böyle bir şeyi yapan şerefsizi bırak, insan değildi. Teröristler, meydana dizdikleri kadınları soyarken şiddet uyguluyorlardı. Tim ise gelecek emri bekliyordu çünkü bölgeye giriş izinleri yoktu. Bu resmi olan ama resmi görünmeyen bir görevdi. Ali, karşısındaki tabloya bakarken dişlerini sıkıyordu. Parmağı tetikte bekleyen tim ve Ali, gelecek olan emir ile ortalığın tozunu arttırmak için hazırda bekliyorlardı. Canlı olarak almak zorunda oldukları bir kişi haricinde canlı bırakmayı düşünmüyorlardı ki kurşunla öldürmeyi de düşünmüyorlardı.
Seyit ' Komutanım, saat üç yönünden yaklaşan bir araç var ' dediğinde Ali ' içini görebiliyor musun? ' diye sordu.
Seyit ' Olumsuz ' derken Hasan ' Komutanım peşinde iki araç daha var ' demişti.
Akif ' Gelin orospu çocukları, gelin '
Kuzey ' Umarım Hestrandır '
Akif ' Komutanım eğer Hestran değilse, Emri mi bekleyeceğiz? '
Ali ' Dua edin o olsun yoksa üniformaya veda etmek zorunda kalacağız '
Tim, komutanlarının ne demek istediğini anlamıştı ve bundan dolayı mutluydular. Çünkü ucunda üniformayı bırakmak bile olsa, bu görüntüye vicdanı olan kimse katlanamazdı.
Akif ' Siki yandan yiyeceğiz yani '
Seyit ' Alışmış göt, yerinde durmazmış komutanım '
Hasan ' sen ne ayaksın, sokak sokak gezer sik ararsın sonra da karşımıza geçip namusluyum diye ayak yaparsın '
Akif ' Lafın ağızdan çıkıyorsa götüne girer, Akif tüfeğini bırakırsa am- ' derken Ali ' Goy goy'u kesin ' diye tısladığında Seyit ' Komutanım, adamımız teşrif etti ' dedi.
Kuzey ' Sesli mi sessiz mi? '
Alinin yüzünde acımazsız bir ifade oluştu. Bunlar için kurşun harcamak istemiyor ve ebelerine kadar sikmeden de öldürmeye gönlü yoktu.
Akif ' Gümbür gümbür '
Seyit ' Paldır küldür '
Hasan ' Bana bir şey kalmadı '
Akif ' Sen sike sike git '
Hasan ' Ama oldu mu Neriman? '
Akif ' cuk ' derken silahının sürgüsünü çekti ve ' diye hem de ' diye ekledi.
Kuzey ' Kasaturaları çıkarın ' diye emrini verirken Alinin gözlerinde görmüştü. Bunlar için kuru bir ölüm düşünmüyordu ve Kuzey de bunu , yüzündeki ifadeden anlamıştı.
Ali ' Hilal olarak ilerliyoruz tim, araya kaynak yapma yok! Açığa çıkma yok! Yersiz kahramanlık yok! Son ana kadar kasaturaları kullanıyoruz. Bu piçlere kolay ölüm yok! ' diye emrini vermesi ile Telsizin titremesi bil olmuştu. Seyit, telsizi Yüzbaşı Aliye uzatırken ' Karargah, komutanım ' dedi. Ali, telsizi alıp ' Yüzbaşı Beyzade ' dedikten sonra karşı tarafı beklemeye başladı.
Albay ' Yüzbaşım, durum bildir '
Ali ' Komutanım, Hestran belirlenen konumda, emrinizi bekliyoruz '
Albay ' Canlı getirin Yüzbaşı, tek emrim budur '
Ali ' Emredersiniz, komutanım '
Albay ' Yüzbaşı? '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
Roman d'amourKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.