3700 KÜSÜR KELİME Mİ?
VAYYYYY VAY VAY TO SILOOO, AĞZINIZI BURNUNUZU YER BU SILOO..
BEĞENİ VE YORUMLARINIZI TAKİP EDİYORUM. HER GÜN YENİ BİR ÇİFT GÖZ ARAMIZA KATILIYOR, ONLARI SELAMLIYORUM. ' HELLO! '
VE SİZİ YB İLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUM...
Duru, aynanın karşısında öylece duruyordu. Kalbi, ağzında atıyordu. Akif, geldiği zaman onu arayacağını söylemişti ama bu yaklaşık bir saat önce idi. Saat sekize geliyordu ve Akif ortalıkta yoktu. Kutlamadan önce Masalların evinde yemek yenecek ve oradan da mekana geçeceklerdi. Durunun aklında ne yemek ne de yılbaşı kutlaması vardı. Durunun aklında, Masallarla aynı apartmanda oturan Alisinden başka hiçbir şey yoktu. Onunla karşılaşacak mıydı acaba? Yemeğe gelecek miydi? Masal, kendisine bir bok söylemiyordu ki, ne ile karşılaşacağını bilemiyordu. Aklında kötü düşünceler cirit atıyor, ne kadar umursamaz davransa da ihtimaller canını sıkıyordu.
Masal ile Akif kendisine oyun oynar mıydı?
Aynı apartmandalardı ya, yemeğe o gıcıkta gelir miydi?
Masala da Akif'e de güvenemiyordu.
Hele eğer Ali yemeğe gelirse, bir de kolunda o teğmen olur muydu?
Hele bir gelsin, dişlerimle parçalarım! Şırfıntı! Sürtük!
Aynada kendi ile göz göze gelince haline şaşırdı. Bir an için baktıktan sonra kahkahayı bastı. Yok yok, iyice kafayı yemişti. Neye yükselmişti şimdi? Kızaran yanaklarına avuç içlerini bastırırken, kahkahasını gülümsemeye çevirdi. Akif'in lafına uyup kırmızı bir elbise giyinmişti. Oldukça cüretkar olan elbisenin içinde kendini yabancı gibi hissediyor bir o kadarda tavan yapan egosuna şaşırıyordu. Masal'a kıyafetini attığında o da kendi resmini atmış ve seksi olduğunu da altına iliştirmişti. Masal'ın da kıyafeti kendisininki kadar abartı olduğunu görünce biraz rahatlamıştı.
( Kadın temsilidir)
Saçlarını havalandırıp, elbisenin askılarını kontrol etti. Göğüs dekoltesi fazla ve tehlikeli olduğundan, içlerine çift taraflı bant kullanmıştı. Ayakkabı olarak ise ince siyah topuklu, önü açık bir stiletto tercih etmişti. Ortaya çıkan poposunu demiyordu bile. Makyaj desen ayrı bir yerdeydi. Dudaklarına mat kırmızı bir ruj sürmüş, gözlerine de siyah far kullanmıştı. Gözleri ve dudakları ön planda idi. Bu çok rahatsız ediciydi. Tamam, kendi güzelliğinin farkındaydı ama böyle... Böyle görünmeye alışık değildi. Kendini, kendiymiş gibi hissetmiyordu ama ne demişler eşşeği sikmek isteyen osurağına da katlanır. Çalan telefonu ile koşturarak mutfak tezgahına gittiğinde Akif'in aradığını gördü ve cevapladı.
' Alo '
' Hazır mısın kız? ' diye cıvıldayan Akif'e gülümseyerek cevap verdi.
' Bilmiyorum '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomanceKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.