' O zaman dans ' diyen Seyit'e Akif ' Renk ' diyerek karşılık verince Ümit ' Eğlence ' diyerek eklenmişti.
Kuzey ' Telsiz yok '
Seyit ' Engel yok '
Ali ' Bizde yokuz '
Akif hafif tonlama ile ' Ne duruyorsunnn bomba atasanaa bomba atsanaaa ' mırıldanınca Kuzey ' Önce ağır silahları etkisiz hale getirmeliyiz ' dedi.
Ali ' Bombalar da dahil '
Façalı ' Bombalarla ağır silahları hallederim '
Ali ' Nasıl?' diye sorduğunda Façalı'nın yüzündeki ifade ile gereken cevabı almıştı ama Akif bu ifadeyi göremediğinden ' Bize de söyleyin amaaaaa ' diye mızmızlandı.
Façalı ' Bombaların yönünü değiştirip ağır silahları hedef alabilirim '
Kuzey ' Kodların olmadığını söylemişti '
Façalı ' Bu kısımda kodların bir önemi olmayacak '
Kuzey ' Nasıl '
Façalı ' Eğitimimde gördüğüm ilk ders neydi biliyor musun Yüzbaşı? ' durdu ve ekledi ' Bombayı çözemiyorsan yeni bir bomba yap '
Akif ' Acı acıyı, su sancıyı meselesi '
Gözlerde yanan ışıkla durumu ayıklayan timden Ümit ' Çok geniş bir alana etki eder komutanım ' dediğinde Akif ' Sence komutan bunu bilmiyor mu Ümit? ' diye karşılık verdi.
Ümit ' Sadece söylenmesi gerektiği için değil, bir fikrim olduğu için söyledim '
Ali ' Söyle '
Ümit ' Eğer atalarımızın yaptığı gibi kendimize bir çukur hazırlarsak bombanın etkisinden ufak sıyrıklarla kurtulabiliriz eğer aksi olursa bu yakınlıktan hiroşima etkisini yaşarız '
Façalı ' Yer yerinden oynayacak, bu kötü bir fikir ' diye karşılık verdiğinde Ali ' Toprak altında kalırız ' diye ekledi.
Akif ' Gördün mü Enstantane? Her siki olanın imanı olmadığı gibi her bombacının da fikri olamaz ' diye söylendiğinde Seyit ' Tıpkı zikri olmadığı gibi ' diye ekledi.
Ümit ' Peki ya bombayı çukurdan patlatsak? '
Façalı biraz düşündükten sonra ' Bunun için oldukça derin bir çukur gerekir ' dedi ve ' Ve fark edilmeden bu çukuru açamayız ' diye ekledi.
Ali'nin yüzündeki gülümsemeyi gören Kuzey ' Ali? ' dediğinde Ali ' Tabi dikkati başka yöne çekmezsek eğer? ' dedi.
Akif- komutanın sesindeki tınlamayı bildiğinde direkt ' Yemin ediyorum bu defa bohçayı ben almam ' diye mızmızlandı.
Ali ' Bu tipin ile bohça bile seni kurtarmaz Akif '
Akif ' Aynen bence de ' diyerek hemen savundu.
Kuzey ' Yakınlarda mutlaka bir birlikleri daha vardır ' dediği zaman Ali ' Kuzey ve Mustafa, ikiniz gezintiye çıkın ' dedi.
Kuzey ' Eyvallah ' dedikten sonra ' Mustafa, çıkıyoruz ' dedi.
Mustafa ' Emredersiniz komutanım ' dedikten sonra hızla ilerlediler. Onlar biraz gürültü yaparken, Kara Hilal de buranın işini halledebilirdi. Kendilerini yasak bölgede oldukları için güvende sanıyorlardır ve bir tuzak olabileceğini düşünmeyeceklerini biliyordu.
Façalı ' Bir arkadaşı aramam gerek ' dediğinde Ali ' telsiz gömüldü ' dedi.
Façalı, kulağının içini işaret ederek ' Bu teşkilat dışından biri ' dedi ve kulağına dokundu. Çok geçmeden ' Sana işim düştü ' diyen Façalı karşı tarafı dinledikten sonra konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
Roman d'amourKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.