16.Bölüm

45.4K 2.3K 233
                                    

Duru'dan

SİKTİR!

SİKTİR!

SİKTİR!

Kalbim ağzımda atıyor be!

Dudağımda tatlı bir sızı oluşmuştu aynı zamanda da kalbimde bombardıman yaşanıyordu. Öylece yüzüne bakarken hızla yatağa bırakıldım ve daha ne olduğunu anlamadan, oda da yalnız kaldığımı fark ettim.

NE?

Bu dağ ayısı gitti mi yani?

Korkak!

Elimle yatağı döverken sandalye çekildi ve ' Rahat dur ve uyu ' diyen sesini duydum.

Siktir!

Bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde dudaklarımı yalamamak için kendimi zor zapt ettim. O nasıl bir bakış vicdansız! Ayrıca az önce oda da olmadığına eminim ya da değilim, bir an boşluğa düştüm sanki. Kapının açılma sesini de duymadım zaten çıkarken de duymamıştım. O zaman hiç çıkmamış mı oluyor yoksa hiç girmemiş mi?

Hani düşünüyorsak vardık?

Şu an eksi olarak yok durumdaydım.

Usulca yatağa uzandım ve ellerimi karnımda birleştirip, gözlerimi yumdum. Soğuk terler akıtıyordum. Anın gerçekliğini çıkartamıyordum ve anlamıyordum. İlk temas ve kıvılcımlar. Sadece dokunuşta bu hale geliyorsak ilerisi ........

404 ERROR!

Titrek bir nefes dudaklarımdan firar ederken geçen zamanı kestiremiyordum ama çalan kapı sonrası üzerini değiştirip giden Yüzbaşıdan sonra sabah olduğunu anlamıştım. Odayı iyice taradıktan sonra bu defa yalnız kaldığıma emin oldum ve yerimde tepinmeye kaldığım yerden devam ettim.

' Ah sonunda! SONUNDA! Yola geliyor işte! Bakışlarından belli, bir şeyler değişiyor. Taktik işe yarıyor kızım. Resmen adam yüz seksen derece döndü be! Allah! '

Çantamı alıp telefonumu çıkardım ve Şeymayı aradım. Uykulu sesini siklemeden direkt ' Uyanmak zorundasın ' diye cığırdım.

Uykulu sesiyle birlikte ' Ne oldu? ' dedi.

' Dava sonuçlandı sıkıntı yok ama kalbimde büyük sıkıntı var '

' Birincisi ne davası? Sen tatilde değil misin?'

Siktir!

' I şey oldu. Bana telefon ettiler ben döndüm. Ya şimdi bu mu sorunumuz? Kalbim diyorum, uçtu diyorum '

'Ben de ağzına sıçacağım diyorum, Neredesin sen? '

Uflayarak ' Höreke' de Şeyma ' dedim.

' Ne bok yiyorsun kızım orada? '

' Ebemi arıyorum '

' Göstereceğim ebeni şimdi sana, dalga geçme benimle neredesin diyorum? '

' Konya yolundayım ' dedikten sonra uflayarak ' Sabah sabah resmen nöron kaybı yaşıyorsun. Ankaradayım ve Ali ile birlikteyim ' dedim ve ' Yemin ediyorum bütün hevesim kaçtı ' diye ekledim.

' Mal mısın ya? Tatile gönderdim seni, Ankara' da ne işin va- ' durdu ve ' Siktir! Ali ile misin? ' diye soludu.

' ÇOK ŞÜKÜR! ' dediğimde ' Anlat hemen ' diye cırladı.

' Dava açıldı demiştim sana, onun sonucu için geldim. Suçsuz olduğum kanıtlandı işte Albay izin vermedi burada kal dedi. Ali'nin odasında kalıyordum işte sonra geldi ve ' derken ayrıntıyı geçerek ' sakarlığım tuttu diyelim ve dudaklarımız çarpıştı. Şeyma, resmen elektrik çarptı. İkimizin de dudağında uçuk oluştu diyeyim sen boyutunu anla ' dedim.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin