' Hellllooooo may nniivv yengemm ' diyerek açtığı kapıdan bodoslama dalan Akif' e göz deviren Duru ' Sana da Hello canım ' diyerek kapıyı kapattı.' Hayırdır? '
Akif, suratını buruşturup ' Ulan bari gözüme soka soka yapma ' dedikten sonra ' hoyordor ' diyerek ağzını yamulttu.
Duru da göz devirip '****** Her amın içinde bir şey arama ' diye homurdanıp ' Sen neden görevde değilsin manasında sordum Akif ' diye ekledi.
Akif ' Ben izinliyim '
' Cezalı olmasın o? '
' Her ikisinde de tatil yaptığımdan fark etmez seni mi kıracağım '
' Ne yaptın da ceza aldın bakalım? ' derken çalan kapıya bakmak için kapıya doğru geri yönelen Duru ' Ekürin geldi ' dedi ve kapıyı açtı.
Masal bir eda ile içeriye terliklerini kenara atarak girerken ' Ay ağaç oldum ama hamileyim ben, bekletme beni, yazık bana ' diye söylenirken Akif ' Asıl Kuzey ağabeyime yazık ' dedi.
Masal burnunun ucundan ' IYY BU DA MI BURADAYDI ' dediğinde Akif ' IIIY BO DO MO BORODOYDO ' Diyerek ağzını eğdi.
Duru ' Hey hey! Çocuklar! Lütfen sakin olup, sakin kalalım ' dediğinde Masal ' Peki öğreettttmeeniimmgg ' diye cevap vererek, koltuğa oturdu. Otururken de karnını tuttuğundan Akif'in rotasından çıkmayı başaramadı.
' Yel mi girdi? '
Masal sinsice sırıtınca Akif de sinsice sırıtarak ' Anladım, yel değilmiş ' diye değiştirdi.
Masal, sinsice sırıtmasını tekli koltuğa oturan Duru'ya çevirip ' Nasıl gidiyor evlilik? ' diye sordu.
Duru, aklına gelen görüntülerle onlar gibi sinsice sırıtarak ' Mükemmel ' dediğinde Akif ' Tamam sizi severim ve yine tamam, bel altı konuşmaları da severim ama ' durdu ve ' Şimdi ağabeyimi de çıplak düşünmek istemiyorum o nedenle konuyu sizden alıp bana doğru çevirmek istiyorum ' diye devam etti.
Masal ' Sana doğru? '
Duru ' Sana doğru? '
Akif gözlerini devirerek ' Evet ***amına koyayım bana doğru ' dedi.
Masal ' Birine kancayı takmışsın? '
Akif ' O biri bana kancayı takmış desek, daha doğru olur '
Duru ' Hİİİİİİ! KIZ MI? '
Akif ' Yok erkek ' dedikten sonra ' Yenge aklını kullanacaksın anlatacağım ' diye ekledi.
Duru ise dudak bükerek ' Konu sen olduğun için dinlenmeye bırakmıştım ama dur alıp, geleyim ' diyerek ayaklandığında Masal 'Öggh! ' dedikten sonra ' Meyve suyu var mı? ' diye sordu.
Duru ' Olması gerek ' diyerek mutfağa ilerlediğinde Masal, Akif'e dönerek ' Spoiler ver ' dedi.
' Nayn! '
' Ya neden? '
' Çünkü nayn! '
' Ama ben hamileyim '
' So? '
' Akif! '
' Hatta kal canım, müşteri temsilcilerimiz diğer müşterimizi beklemekte. Tahmini bekleme süreniz – ' derken Duru ' ON SANİYE ' diye bağırdıktan sonra elinde meyve suyu ile koltuğuna doğru koşuşturdu. Meyve suyunu Masala uzatıp ' Devamke ' diyerek Akif'e odaklandı.
' Hamileyim '
Duru ' Anladık Masal '
Masal ' Ben demedim ki ' dediğinde Akif yavaştan tek elin kaldırıp ' Ben hamileyim ' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
RomantikKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.