69.Bölüm

32.4K 1.8K 145
                                    


Mutfakta sağa sola koşturan Duru, bir taraftan da şarkı mırıldanıyordu. Ali ise öğleden sonra rahat bırakmadığı kadınının ardından duşa girmiş ve aşağıya inmişti. Saçlarını kurulamadan altına giyindiği şort ile mutfak kirişine yaslanıp, her hareket ettiğinde karnını tutan kadınını izliyordu.

Karargahtan çıkar çıkmaz doktora gitmişlerdi ve ikiz bebek beklediklerini öğrenmişti. Duru, bilerek adamına bu ayrıntıyı söylememiş, anlık olarak şaşırmasını görmek istemişti. Ali ise gerçekten şaşırmıştı çünkü kadını çok önceden ikiz istediğini söylemiş ve ' Bu cüsse ile ikiz bebek yollamazsan, fena bozuşuruz adamım ' diye cırlamıştı.

Ali, aklına gelen anı ile gülümsediğinde Duru, kapıya yaslanan adamını fark etti.

İnsafsız piç!

Hamile olduğu için seksi fazla yapmamalarını, bebeklerin tutunma aşamasında olduğunu söyleyen doktordan çıktıklarında epey saydırmıştı ama yeterli gelmemiş olacak ki, şimdi de saydırıyordu. Bu kadar yakışıklı ve leziz bir adamla aynı evde aynı havayı solurken, nasıl bir kerede bıraksındı?

Cammmm onnn!

Üstelik gece hakkını bir saat önce kullanmıştı.

Siktir!

' Üzerine bir şeyler giyin, öyle gel kocacığım '

Ali, tek kaşını kaldırarak ' Giyinince de çıkartıyorsun kadın ' dediğinde, kadınında yarattığı etkinin farkındaydı ve bundan çok zevk alıyordu.

' O zamanlar sevişmemizi engelleyecek sebeplerimiz yoktu ' duraksadı ve dudaklarını büzerek ' O yüzden git ve giyin ' diye ekledi.

Ali, göğsünde birleştirdiği kollarını çözerek ' Emredersin hatun ' dedikten sonra yukarıya çıkıp üzerine bir badi giyindi ve aşağıya tekrar indi.

' Oldu mu? ' diye soran kocasına içi giderek baktı. Saçları ıslak ve giyinikken bile sevişmek istiyordu.

Lanet!

' Olmadı ' diye huysuzca söylendikten sonra sırtını, adamına doğru dönerek ' Gözüme gözükme ' diye mırıldandı.

Ali ise kadınını öpmek istiyordu. Uysal adımlarla ilerleyip, arkasından sarıldığını kadınını boynuna derin bir öpücük kondurduktan sonra ' Kokumun üzerinde olmasını seviyorum ' diye mırıldandı.

Duru ise boynuna temas eden ıslak dudakların yanında bir de ensesine damlayan sular ile yutkunup ' Ama ben hamileyim ' diye mırıldandı.

' Çok şükür ' diyen adamına içindeki aşk ile dönüp, gözlerine bakarak ' Sen böyle yaparsan, doktorun söylediklerini yukarıda beraber sikeceğiz Ali ' dedi ve sevecen bir şekilde gülümseyip ' Üstün bordo güçlerini kullanıp benden uzak dur ' diye ekledi.

Ali, kadının dudaklarına sert bir öpücük kondurduktan sonra ' Sen uzak dur ' dedi.

' Durabilsem, dururum değil mi Yüzbaşı? Geri bas ya '

' I ıh ' diye olumsuz bir mırıltı çıkaran Ali, bir öpücük daha kondurduğu dudaklara doğru fısıldayarak ' Konu sen olunca, bordo güçlerim tükeniyor kadın ' dedi.

Duru ' Şu ağzının ayarı yok senin ' diye huysuzca söylenip ' Böyle şeyleri söyleme ' diye ekledi.

' Söylemeyeyim mi? '

' Söyle '

' Söyleyeyim '

' Yok, söyleme '

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin