Hellooooo ben geldim ama azıcık geldim, sonra yine gelicem kaısksıskaısksısı.....
Bu bölüm sizi azıcık tutsun Sakarya'ya kaçıyorum ben 🤚🏻 Siz sormadan söyleyeyim tatmin edici bölüm salı-çarşamba arasında bir yerde gelecek.....
Siz tatminden kastımı biliyorsunuz 😏' Yengeeeeee ' diye açılan telefona böğüren Akif, taksiden iniyordu.
' Ne var Akif? ' diyerek nefesini hırsla bırakan Masal ' Ne oldu? ' diye sordu.
Akif ' Ne oluyor ya? Bugün Akif'i sikme günü mü? Resmen Yenge sömürgeciliğine maruz kaldım. İşiniz bitti tabi benimle ve benim üstün kabiliyetlerimle, böyle R yapıyorsunuz hemen '
' Ne r si? Ne sömürgesi? '
' Büyük dedikodum vardı ama sen bilirsin '
' Söyle çabuk beni getirtme oraya '
' Gelemezsin ciniimm hiç boşuna tehdit savurma '
' Gelemem çünkü gelmeme gerek yok. Seni buraya getirtirim ama o ne olcek? '
' Resmen Şok! ' dedi ve ' Bunlar hep Amerikanın oyunu ' diye ekledi.
' Akif, boş delik bulmuş gibi lafı sokup çıkarma ya! '
' Ben delik istersem bir sürüsü bulurum bi kere tımam mııg? '
' He bulursun he! Azan am'a yarrak bağdattan bile gelir sana özel değil o durum '
' Oo reisss ' dedi ve ' Ne biçim konuşuyorsun sen am - yarrak falan? Edep canım, bildin mi? ' diye ekledi.
' Ben bilirim de senin bilmene şaşırdım doğrusu '
' Ben bilirim yenge de biliyor olmam edepli olacağım anlamına gelmez '
' Kim diyo bunu? '
' Bendeniz '
' Her siki tutanda başımıza filozof kesildi '
' Yenge sen sinirli misin biraz? '
' HAYIR! SİNİRLİ FALAN DEĞİLİM! BEN GAYET SAKİNİM! ' diye telefona bağırınca Akif suratını buruşturdu.
' He evet hiç değilsin, belli oluyor' dedi ve ' Niye sinirlisin benim nambıımmm vanımm Yengeciğim ? ' diye sordu.
Masal telefona nefesini üfleyip ' Benim bu öküz kocam ' derken Akif ' başka da mı var? ' diye sözünü kesince ' Bakmayı düşünmüyor değilim ' diye ekledi.
' Oooo ne yaptı yine öküz? '
' Hiçbir şey yapmadı, sorunda bu ya ! '
' He sen 14 Şubat şeysini şey yaptın kendine ama dert etme o konuyu yenge senin öküz bir şeyler ayarlıyordu en son '
Akif'in ağzında baklanın ıslanma süresi sevişme süresi ile aynıydı. Bunu söylememesi gerekiyordu ama yapacak bir şey yoktu zaten her türlü söyleyecekti. Geçen sene doğum gününe pijamayla katıldığı zaman Akif'in ağzına haber vermediği için sıçmıştı. Bir daha aynı boku avuçlamayacaktı.
' Hİİİİİİİİİİİ ' diye bağırıp ' Sürpriz mi hazırlıyor benim aşkım kocacığım. Ne yapacak hemen söyle ' ekledi.
' Yanına soğan da koyayım mı yenge? Sen hazır ol yeter geçen sefer ki gibi pijama ile takılma da yengee '
' Akif! '
' Hiç boşuna uğraşma o kadar da değil '
' Mikrop! '
' He ondan evet '
' Sen neden aramıştın? '
' Bak yine yapıyorsun ama illa sebep mi olması lazım ayıp oluyor ama ! '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA HİLAL
Storie d'amoreKOD ADI: AYŞE TATİLDEN DÖNDÜ. ' ADALET, NAMLUNUN UCUNDA ' +18 +++++ AĞIR Küfür ve Şiddet içermektedir.