61.Bölüm

36.1K 1.7K 157
                                    

'  Lan vursana ' diye böğüren Seyit'e yandan bir bakış atan Akif ' Kan dökmek istemiyorum Rocckkyy ' diye söylendi.

Seyit ' O zaman Hasan'a ver '

Akif, Hasan'a gelişi güzel baktıktan sonra ' Olmaz, tipim değil ' dedi.

Hasan ' Senin bir tipin mi var? '

Akif ' Senin bir tipin olmadığı kesin '

Hasan ' Bu tipim ile tüm tipleri kapıyorum ama '

Akif ' Aman! Götüm! ' Dedikten sonra '*** Sikine kelebek konan da kendini Casanova sanıyor ' diye ekledi.

Hasan ' Ölçmek ister misin? Sonra ağlamayasın ama?! '

Seyit ' **** Eşek siki ile atın sikini mi yarıştırıyorsun sen Hasancığım? O zaman yaz kızım, üç yüz kilo çimento ' derken Akif ' Ne tarifi veriyorsun yavrum? ' diye sordu.

Seyit ' Taşak ' durdu ve ' Hasanın canı çekmiş olmalı, sana bulaştığına göre ' diye ekledi.

Akif ' Görüyorsunuz, anlatmaya gerek yok ' diyerek oyununa odaklandığında kendisini vuran Seyit'e ' Lan beni koruman gerek, vurman değil ' diye bağıran Akif'e Seyit ' Dağda, batakta, çatakta ve kerhanede yeterince koruyorum zaten, beni bir sal artık ' diye hayıflandı.

Akif, burnunu kırıştırarak ' Mal! Aynı takımdayız ' dediğinde Seyit durumu yeni aymış gibi ' HAAA! ' diye bir ses çıkardı.

Hasan ' Sanırım seni vurmanın eşsiz duygusunu tatmak istedi '

Akif anında Seyit'e dönerek ' Öyle mi? ' diye sordu.

Seyit ' Olur mu öyle şey yavrum ' diye konuşup Hasan'a dönerek ' Bu aramızı bozuyor rica edeceğim ekmaaağınaa bal sürme ' dedi.

Akif, Hasan'a gözlerini kısarak ' **** Sikin taşağınla denk ama götü dikmişin havaya, hayırdır Haso? ' dedi.

Hasan ' Bilinmeyen arzularını dile getirdiğim için ise bu muamele, pişman değilim. Yine olsa yine yaparım ' 

Seyit ' Lucifer? Sen misin? '

Akif ' O anca şey olur? ^

Seyit ' Ney? '

Akif ' hani pantolonun içindeki baksırın var ya? '

Seyit ' Evet '

Akif ' İşte o baksırın içindeki şey var ya? '

Seyit ' Evet '

Akif ' İşte o şeyin üzerindeki atılmalık deri var ya? '

Seyit ' Evet '

Akif ' Heh ' dedi ve ekledi ' İşte o deri, HASAN ' 

Hasan ' Ha ve ha ' 

Akif ' O derece var ama o derece lüzumsuz bir parçasın EŞKİİİYAAAAAHH '

Seyit ' Bu tespitinden dolayı seni kutluyor ve tarafına doğru çıkardığım plaketin takip kodunu götüne bildiriyorum '

Akif ' Takip takip sikerim seni, çıkar beni buradan ' deyip konsolu hunharca oynatmaya başladı. Seyit göz devirip oyuna konsantre olarak Akif'i çıkarmaya gittiğinde evin kapısı açılmıştı.

Ali ve Duru ellerinde poşetlerle içeriye girdiklerinde Akif ' Yenge soğuk bir şeyler var mı? ' diye bağırarak sordu.

Duru ise sıcak ve maske yüzünden bunaldığından ' BUZDOLABI VAR! GİT SOK KAFANI! ' diye çis çis bağırdı.

Akif ' Ayıp ediyon ama ' 

Duru ' Ederim, sus ' durdu ve ayakkabısını çıkardıktan sonra ' Geberdim zaten sıcaktan ' diye ekledi.

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin