63,5. Bölüm :)

35K 1.6K 109
                                    




Duru, kalbinin güçlü atışlarının seslerini boğazında bile hissediyordu. Revire adımını attığında koridorda bekleyen Akif'i görünce ' Akif ' diye seslendi.

Akif, sesin geldiği yöne doğru döndüğünde şaşırarak ' Yenge? ' diye soludu.

' Ali nerede? '

' Sana da merhaba ' derken gözlerini deviren Akif, çaprazındaki odayı gösterip ' Orada ' dedi. Duru, hızla odaya daldığında adamının başındaki kadın hemşireye baka kaldı. Çünkü kadın, ellerini adamının göğsüne koymuş, bir şeyler yapıyordu. Ali ise şişen gözüne inat, odaya bodoslama gireni görmek için açmıştı.

' Hatun? ' diye seslenen adamının sesindeki şaşkınlığa aldırmadan direkt kadına bakan Duru ' Yüzbaşı? ' sert bir tonlama ile konuştu.

Ali, akıllı bir adamdı. O sebeple sakinliğini koruyarak ' Yeterli teğmen, dışarıda bekle ' dediğinde kadın anlık olarak şaşırsa da ' Emredersiniz komutanım ' dedikten sonra Duru'ya bakmadan dışarıya çıktı. Duru ise olan biteni sessizce izledikten sonra kendine birkaç saniye zaman tanıdı ve ardından bakışlarını adamına çevirdi.

Ali ise sessizce kadınını süzüyor ve gördükleri karşısında keyifleniyordu.

' Ne zaman geldin? '

' Akşamüzeri '

' Neden geldin? '

Duru, duyduğu soru karşısında sinirlenerek ' Ayının birini çok özleyip geldim ama o ayı şimdi bana neden diye soruyor ' dediğinde Ali, sedyede doğrularak oturdu ve elini uzatarak ' Buraya gel ' diye boğuk sesiyle mırıldandı.

Duru ise sinirini anında halının altına süpürerek, tıpış tıpış uzatılan ele doğru yürüdü. Ali, avucuna temas eden el ile kadınını kendisine çekip başını göğsüne yaslayarak, beline sarıldı.

Duru ise göğsüne başını yaslayan adamı ile erime moduna geçerek ' Kötü görünüyorsun ' dediğinde Ali sakince ' Daha kötü göründüğüm olmuştu ' dedi.

Duru ise adamının saçına parmaklarını daldırıp, hafifçe çekerek ' Evet, ağzıma sıçtığın günleri nasıl unutabilirim?! ' derken sesi iğneleyici çıkmıştı.

' Ben görünüş olarak söylemiştim '

' Ama ben görünüş olarak hiç söylememiştim '

Ali, kafasını hafifçe yukarı kaldırıp, çenesini kadınının göğsüne yaslayarak morarmış ve şişmiş göz çevresi ile ' Sinirlisin? ' diye bir çıkarımda bulunmuş oldu.

' DEĞİLİM '

' Yorma beni '

' Yorgun olduğunu anladım zaten Padişah gibi sedyede uzanmandan ' dedikten sonra sinirle bir nefes alıp veren Duru ' üzümün eksikmiş onu da ben getireyim dedim ' diye ekledi.

Ali ise kıskanılmanın vermiş olduğu his ile yeni tanıştığından, piçvari bir gülümsemeyi dudaklarına yerleştirip ' Kıskandın mı? ' diye eğlenceli bir tonlamada konuştu.

' Evet ' derken sesinde tereddüt olmayan Duru ' Kıskanıyorum ne var? Ne olmuş? Sen sanki çok hayırlısın da bana laf atıyorsun ' diye cırladı.

Ali, kadının belindeki ellerini sıkılaştırıp mırıldanarak ' Eyvallah hatun ' dedikten sonra Duru ' Neden yaralandın? ' diye sordu.

Ali'nin yüz ifadesi, ifadesizleşince Duru ' Bir soru sordum? ' dediğinde Ali ' Soruna cevap arıyorum güzelim ' diye mırıldandı.

Duru, adamının saçındaki elini çekmeden ' Sana yaralanma demiştim ' dedikten sonra hafifçe çekti.

' Hayır, sakın ölme dedin '

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin