14.Bölüm

44.3K 2.3K 161
                                    

Yaralanmama değmezmiş!

Bok değmez!

Oğlum ben seni, sen bana gelmeden önce de bekliyordum.

Şimdi bulmuşum, bırakır mıyım?

Pes eder miyim?

Seni başka sürtüklere bırakır mıyım?

BEN?

BEN?

DURU?

HEY YAVRUM!

Diye kendi içimde yaşadığım karmaşaya odama giren Şeyma ile ara verdim. Elindeki dosyaları bana uzatırken ' oluşan bütçe, yapımcılığı üstlenebileceğimiz düzeyde, sözleşmeyi imzalayabiliriz tatlım ' dedi. Dosyayı alıp rakamlara hızla göz gezdirdikten sonra ' harika! Mahire söyleyelim de bir toplantı ayarlasın hemen ' dedim ve Mahir'i arayıp bilgilendirdim. Şeyma karşıma geçip oturduktan sonra ' Şimdi iş bitti aşk zamanı bebeğim. Söyle bakalım, benden çıkıp hızla nereye gittin? ' diye sordu. Gözlerimi devirdikten sonra ' Şu an net bir şey olmamak ile birlikte söyleyebilirim ki; O geldi ' dedim.

Şeyma ilk önce mavi ekran verdi ve sonra yazılım güncellemesini yaptı ve ' Sen ŞİMDİ BANA ALİ'NİN GELDİĞİNİ Mİ SÖYLEMEYE ÇALIŞIYORSUN? Eğer öyle ise direkt söyle, hücrelerim firar etmeden önce ' diye cırladı.

Koltuğumdan usulca kalkıp ona doğru yürürken ellerimi birleştirip ' Ali'm geldi ' der demez, üzerime atıldı ve beni boğarak sarıldı. Ah! Canım arkadaşım! Benimle birlikte beklemişti. Kızmıştı, pes etmemi söylemişti ama her kararımda da yanımda durmuştu. Sarılmasına büyük bir sevinçle karşılık verdim ve hıçkırma sesiyle bende ağlamaya başladım. Bu an o kadar beklenmişti ki! 

Kalbim onu bulmanın eşsiz rahatlığıyla ritmini bulurken, beynim savaş baltalarını ateşte harlıyordu. Çünkü o, savaşmak istiyordu. Ve bende savaşacaktım. Şeyma'nın hıçkırıklarına eşlik eden hıçkırıklarım bir süre sonra normale döndüğünde, kollarında çıkıp ' Yeter bu kadar, toplantıya gideceğim ' diye nazlandım. 

Şeyma burukça gülümseyerek göz yaşlarını kuruladı ve ' Gerizekalı ' dedi. 

' Tebrik etmen gerekiyor '

' Babanı tebrik edeceğim senin, otur hemen '

Gülümseyerek karşısına oturdum ve ' Yolla gelsin ' dedim.

O da suratını buruşturup ' Adı ALİ mi? ' diye sordu.

' Evet '

' Vay anasını ya! Ciddi ciddi Ali değil mi? '

' Evet, ciddi ciddi Ali '

' Dalga geçme hala inanamıyorum. Her şeyi bekliyordum ama bunu beklemiyordum '

' Bir de bana sor '

' Soruyorum zaten Duru! Nasıl oldu? Nerede tanıştınız? Öpüştünüz mü? He? İlk öpücüğünü verdin mi sonunda? Yoksa seviştiniz mi? Nasıl biri? Uzun boylu ve heybetli mi rüyanda ki gibi? Gözleri koyu mavi mi? Yarası var mı? Kontrol ettin mi yarasını? Ses tonu nasıl? Ten rengi nasıl? Seksi mi? Kaslı mı? He ? Kızım cevap versene! '

' İstediğim sorudan başlayabiliyor muyum? '

' Başla yeter ki '

' Henüz sevişme aşamasında değiliz daha çok savaşıyoruz çünkü beyefendi naz yapıyor '

' Naz mı? Sana ? Siktirsin o zaman '

' Hı hı evet. Ölürüm de bırakmam '

' Biliyorum herhalde, devam et '

KARA HİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin